تکنولوژی

انتقاد از سیاست‌ رونمایی سالانه از آیفون‌های جدید

در جدیدترین قسمت برنامه تلویزیونی Real Time with Bill Maher، مجری این برنامه تلویزیونی انتقادات سختی از سیاست‌ رونمایی هرساله اپل از آیفون‌های جدیدش داشت. 

به گزارش BGR، Bill Maher کمدین، نویسنده، برنامه‌ساز، مفسر سیاسی، بازیگر، منتقد رسانه‌ای و البته مجری برنامه تلویزیونی Real Time که به بحث و گفتگو درباره مسائل سیاسی اختصاص دارد در جدیدترین برنامه‌اش انتقادات شدیدی از اپل داشت. تمرکز Maher بیشتر روی سیاست رونمایی هرساله از آیفون‌های جدیداپل بود. سیاستی که به عقیده او به هیچ‌وجه هم‌راستا با عرضه محصولاتی همراه با خلاقیت و نوآوری نیست. او در این خصوص گفت: “دفعه بعدی که اپل تصمیم به رونمایی از محصولی برپایه خلاقیت و نوآوری گرفت، اول باید سیاستش در خصوص رونمایی هر ساله از گوشی‌های جدید را تغییر بدهد”. 

Maher معتقد است یک نفر باید به آمریکایی‌ها یاد بدهد که با توجه به وضعیت اقتصادی نه‌چندان خوب فعلی، ما هر ساله و یا حتی هر سه‌ماه یک‌بار به محصولات جدیدتر و بهتر نیاز نداریم. او معتقد است اپل هیچ اهمیتی به خریداران گوشی‌هایش نمی‌دهد و رونمایی از محصولات جدید را تنها به عنوان راهکاری برای افزایش ارزش سهام و راضی کردن سهامدارانش درنظر گرفته است. Maher انتقادی هم از خریداران همیشه در صحنه محصولات اپل کرد. او خطاب به این افراد گفت: “اینکه اپل برای افزایش قیمت سهامش نیاز به فروش محصولات بیشتر دارد دلیل نمی‌شود که شما هم در صف‌های طولانی و اعصاب‌خوردکن برای خرید بایستید. شما پیشتازهای بازار نیستید بلکه بالعکس، حالا حالاها مانده تا اصل قضیه دستتان بیاید”.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا