تکنولوژی

تغییر نام اسنپ‌چت به اسنپ

از این پس نام شرکت اسنپ‌چت به اسنپ (Snap Inc ) تغییر پیدا میکند این را ایوان اشپیگل مدیرعامل این شرکت به وال‌استریت ژورنال گفته است. 

شرکت اسنپ‌چت یا حالا اسنپ اما غیر از ری‌برندینگ یک مسیر ویژه محصولی تازه هم ایجاد کرده است و آن ساخت عینک‌های هوشمند است. در واقع با این عینک دیگر اسنپ‌چت فقط اپلیکیشن برای چت نیست. 

اسنپ‌چت تا پیش ازاین یک اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان موبایلی بوده و حالا یک عینک ۱۲۹ دلاری به نام Spectacles نیز در دست عرضه دارد. چند ساعت قبل از انتشار این مقاله در وال‌استریت ژورنال بیزنس اینسایدر ویدیویی از این عینک را ارایه داد. 

این عینک قادر به ضبط ۱۰ ثانیه کلیپ ویدیویی ضبط می‌کند و یک دوربین با زاویه دید ۱۱۵ درجه دارد که به زاویه دید انسانی نزدیک نزدیک است و تفاوت آن با دوربین‌های دیگر هم در همین است. ویدیوهای گرفته شده با این عینک به دوربین منتقل شده و شما می‌توانید آن را از روی اپلیکیشن اسنپ‌چت با دیگران به اشتراک بگذارید.

عینک‌های شرکت اسنپ در سه رنگ عرضه می‌شود و گفته می‌شود که این شرکت چند سالی است که روی آنها مشغول به کار است با این حال ایوان اشپیگل آن‌ها را اسباب‌بازی می‌خواند. او می‌گوید: « ما این عینک‌ها را آرام آرام به بازار ارایه می‌دهیم چرا که میخواهیم متوجه بشویم تا چه اندازه در زندگی مردم قابل پذیرش خواهد بود و مردم چقدر آن را دوست خواهند داشت. 

بیلبوردهایی از اسنپ‌چت در کالیفرنیا، نیوجرسی و نیویورک نصب شده که شخصیت روح مشهور شرکت اسنپ‌چت را با این عینک‌ها در آن می‌بینیم. 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا