تکنولوژی

ارسال GIF در واتس‌اپ ممکن شد

با استفاده از نسخه جدید و البته آزمایشی نرم‌افزار واتس‌اپ، تصاویر متحرک یا همان GIF را می‌توانید برای دیگران ارسال کنید.
به گزارش وب‌سایت فون‌آرنا، در حال حاضر نرم‌افزارهای پیام‌رسان متفاوتی در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار گرفته‌ است. تلگرام، فیس‌بوک مسنجر، واتس‌اپ، Google Allo، هنگ‌اوتز، و اسکایپ تنها تعدادی از گزینه‌های متنوع پیش روی کاربران به حساب می‌آیند. با این حال، هریک معمولا بر یک یا چند بخش خاص و یا قابلیت‌های ویژه تمرکز دارند.
در این بین، بدون شک واتس‌اپ هم یکی از گزینه‌های محبوب کاربران است. این پیام‌رسان از اواخر سال 2009 میلادی به بازار عرضه شد و در مدتی نزدیک به 7 سال توانسته است رشد چشمگیری را تجربه کند. در کنار افزایش تعداد کاربران واتس‌اپ، قابلیت‌های این پیام‌رسان هم بیشتر شده است. با این حال، هیچ راه سرراستی برای ارسال تصاویر متحرک یا همان GIFها در این برنامه وجود نداشت و کاربران مجبور بودند برای ارسال تصاویر گوشی خود را روت کنند.
اوضاع در جدیدترین نسخه آزمایشی واتس‌اپ متفاوت به‌نظر می‌رسد و حالا کاربران می‌توانند عکس‌های متحرک را برای دیگران ارسال کنند. برای این کار باید ویدئوهایی را که زمان آن‌ها شش ثانیه یا کم‌تر است از طریق گزینه ضبط ویدئویی در داخل نرم‌افزار واتس‌اپ تهیه کنید. پس از پایان‌یافتن ضبط ویدئو، گزینه‌ای برای ویرایش یا تبدیل آن به GIF در مقابلتان خواهید دید. این روش برای ویدئوهای شش ثانیه‌ای و یا کوتاه‌تر هم که در گالری گوشی دارید قابل استفاده است.
در حال حاضر این قابلیت فقط در نسخه بتا 2.16.244 وجود دارد اما به‌نظر می‌رسد به‌زودی در نسخه نهایی واتس‌اپ هم ادغام شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نسل جدید دستگاه تصفیه هوا شیائومی با پشتیبانی از فرمان صوتی رونمایی شد گفت:

    نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    عکس های گوشی پوکو M3 پرو شیائومی 4G – Xiaomi Poco M3 Pro 4G

    تلویزیون شیائومی می QLED با وضوح 4K معرفی شد

    قیمت تلویزیون شیائومی Mi TV 4S L55M5-5ASP مدل 55 اینچ

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا