تکنولوژی

امکانات جدید تلگرام در ورژن 3.11

امروز تلگرام آپدیت جدیدی را برای نرم‌افزار خود آماده‌ی دانلود کرده است. در ورژن 3.11 این پیام‌رسان چند بروزرسانی کاربردی را اضافه کرده است. سرعت دانلود فایل‌های با حجم بالا به گفته تلگرام 2 تا 4 برابر شده است. یک پلیر داخلی به این پیام‌رسان اضافه شده که می‌تواند ویدئوها را با آن پخش کرد.

استیکرها

کاربران تلگرام در هر روز صدها میلیون استیکر را به اشتراک می‌گذارند. خیلی از آنها توسط افراد عادی و برای یک مراسم یا موضوع خاص ساخته می‌شوند، خیلی هم توسط هنرمندان و طراحان درست شده‌اند که ماندگار هستند. تلگرام تصمیم گرفته تا این استیکرهای اصولی را در فضای جداگانه نگهداری کند شبیه به مدلی که پیش از این وایبر از آن استفاده می‌کرد.

با خودتان چت کنید!

شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که می‌‌خواهید مطلبی را در تلگرام برای خودتان بفرستید اما چنین امکانی وجود نداشت. یا مثلا یک استیکر را قبل از ارسال برای دوستانتان، برای خودتان بفرستید. 

 

شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که می‌‌خواهید مطلبی را در تلگرام برای خودتان بفرستید اما چنین امکانی وجود نداشت. یا مثلا یک استیکر را قبل از ارسال برای دوستانتان، برای خودتان بفرستید. حالا این امکان فراهم شده است. شما زمانی که یک مطلب را در تلگرام Forward می‌کنید، می‌توانید اسم خودتان را جست‌وجو کنید و مطلب را برای خودتان در فضایی ابری ارسال کنید و در تمام دستگاه‌ها به آن دسترسی داشته باشید. برای رفتن به این فضا روی آیکن ابری که کنار اسمتان قرار دارد بزنید.

 

سرک کشیدن در گروه

لینک دعوت یکی از بهترین روش‌ها برای دعوت کردن دوستانتان به گروه است حتی اگر تلگرام هم نداشته باشند! حالا این موضوع بهتر هم شده است. زمانی که فردی برای شما لینک دعوت ارسال می‌کند می‌توانید قبل از اینکه وارد گروه شوید، ببینید چه کسانی در گروه هستند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا