تکنولوژی

رونمایی از گیم‌پلی بتلفیلد 1 در نمایشگاه E3

استودیوی بازی‌سازی DICE تیزرهای ویدئویی جدیدی از گیم‌پلی Battlefield 1 را در رویداد رونمایی از محصولات الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2016 پیش روی بازدیدکنندگان قرار داد.

به گزارش وب‌سایت Eurogamer، برمبنای تریلرهای جدید، مجموعه‌ای از خودروها و سلاح‌های جدید به محیط بازی افزوده شده است. با این تفاسیر، امکان سوار شدن بر موتورسیکلت‌هایی از نوع سایدکار (با فضایی برای سوارشدن یک سرنشین در کنار موتورسیکلت)، اسب‌ و یا حتی استفاده از هواپیما برای نابود کردن بالن‌ها وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، مشخصه جدیدی به نام وضعیت آب و هوایی پویا نیز در این عنوان جدید به‌کار بسته شده است. بر این مبنا، نیاز خواهید داشت تا تاکتیک‌های جنگی متفاوتی را بر مبنای تغییرات آب و هوایی به‌کار ببندید زیرا شرایط مختلف آب و هوایی، بر میزان دید و شنوایی شما تاثیرگذار خواهند بود.

علاوه بر این، مسئولان الکترونیک‌ آرتز از ایجاد تغییر در نحوه نبردهای پیش رو در حالت بازی چندنفره خبر داده‌‌اند. بر این مبنا، در بتلفیلد 1 مجموعه‌ای از نبردهای مرتبط با هم را در چندین جبهه متفاوت پشت‌سر خواهید گذاشت.

بتلفیلد 1 از 21 اکتبر سال جاری میلادی در سراسر جهان برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس خواهد بود.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا