تکنولوژی

گلکسی اس7 اج بهتر است یا آی‌فون 6اس پلاس؟

دعوای اپل و سامسونگ فقط در دادگاه‌ها نیست بلکه هردو کمپانی یکبار در سال پرچمدار جدید خود را تولید می‌کنند و مردم در اینترنت مدام آنها را با هم مقایسه می‌کنند. با توجه به مقایسه‌هایی هم که تا امروز دیده‌ایم گلکسی اس7 و اس7 اج بسیار بهتر از آی‌فون 6اس و 6اس پلاس بوده‌اند. البته با درنظر گرفتن سرعت پیشرفت در تکنولوژی این موضوع هم مطرح است که آی‌فون 6اس قدیمی‌تر است و انتظار می‌رود زمانی که آی‌فون 7 معرفی شود بازی به سمت اپل بچرخد.

مطلب مرتبط: چرا دوربین گلکسی اس7 از آیفون 6اس بهتر است؟

از نظر دوربین، سامسونگ اپل را شکست داده است مخصوصا زمان عکاسی در محیط‌های تاریک. از لحاظ صفحه نمایش هم هردو گوشی‌ هم‌اندازه هستند اما اس7 اج به لطف حاشیه‌های کمتر کوچکتر است و همچنین کیفیت صفحه نمایش هم بسیار بالاتر از آی‌فون است و تصاویر وضوح بیشتری دارند.

از مقایسه این دو پرچمدار مشخص است که سامسونگ به راحتی از سد آی‌فون گذشته است و اپل باید برای آی‌فون 7 همه چیز را ارتقا دهد تا جایگاه خود را به‌دست بیاورد. در ادامه می‌توانید ویدئو مقایسه این دو پرچمدار را ببینید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫152 دیدگاه ها

  1. من میخام ی گوشی خوب بخرم..صادقانه بگممم پولم در همین حد هاس..نمیتونم ایفون8 بخرم یا نوت 8 و اینااا..الان اینجا نصفتون گفتید ایفون خوبهه نصفتونم گفتید سامسونگگگ..یکی بابام ایفون 6 داشت الان 8 گرفته خیلی هممم راضیههه ولی دایم هی میره تو مخم میگه من 6 دارم مف نمیارزههه یسره هنگ میکنه خراب ک شد هیجا وسایلش پیدا نمیشد کلی پول دادم تا ی شارزرشو گرفتم..اخه کدوم خوبه پسسسسس من نمیفهمممم کی راست میگهههه؟؟

  2. اکثر نظرات طرفدارانه بود من سه سال اندروید داشتم الان آیفون
    دارم تو پنج بخش مقایسه کنیم با توجه به تجربه خودم ۱تو راحتی و امکانات گسترده سامسونگ
    ۲تو سخت افزار و نرم افزار آی‌فون
    ۳تو دوربین و کیفیت ساخت و صفحه نمایش آی‌فون
    ۴تو قیمت و گارانتی و قطعه سامسونگ
    ۵تو زیبایی و سرعت گوشی آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا