تکنولوژی

ال‌جی گلکسی اس7 را با جی5 مقایسه می‌کند

این روزها همه‌جا صحبت از موبایل است. با توجه به کنگره جهانی موبایل که در بارسلون برگزار شد چندین و چند گوشی‌هوشمند جدید معرفی شد. اما دو گوشی بیشترین مقایسه را داشتند و بیشترین توجه را به خود جلب کردند اول سامسونگ گلکسی اس7 و دیگری هم ال‌جی جی5 بود. حالا ال‌جی این دو پرچمدار را با هم مقایسه می‌کند و نتیجه جالبی هم می‌گیرد.

مطالب مرتبط:

مراسم ال‌جی در MWC 2016

مراسم سامسونگ در MWC 2016

هر دو گوشی خلاقیت‌های بالایی دارند. برای مثال ال‌جی باتری جدا شدنی را اضافه کرد و امکان داد تا قسمتی از موبایل را جدا کنیم و لوازم جانبی دیگری را در آن قرار دهیم. این ماژول‌های مختلف می‌توانند شامل باتری اضافه باشند یا گجت دوربین که علاوه بر باتری کار عکاسی را نیز ساده‌تر می‌کند.

از طرف دیگر هم سامسونگ گوشی‌ جدید خود را زیباتر از قبل و همچنین آن را ضدآب معرفی کرد. به طوری که تی-موبایل این گوشی را زیر آب از جعبه باز کرد و خیال همه را از ضدآب بودن آن راحت کرد.

ال‌جی حالا با زیرکی این دو پرچمدار را با هم مقایسه می‌کند اما به روشی ناعادلانه و تبلیغاتی، برای مثال از قابلیت DayLight یا سایز صفحه نمایش به عنوان برتری‌های مهم استفاده می‌کند. این مقایسه را برای شما قرار می‌دهیم و نظرتان را در کامنت بنویسید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا