تکنولوژی

قرارداد جدید تویوتا با شرکت فورد

بر اساس جدیدترین شواهد و قرائن به‌نظر می‌رسد شرکت فورد شریک تجاری جدیدی در مجموعه استفاده‌کنندگان از سیستم اطلاعاتی سرگرمی خود و البته در جبهه تقابل با محصولات عرضه شده توسط شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل خواهد داشت. این شرکت به‌طور رسمی اعلام کرده تویوتا قرارداد جدیدی را با این شرکت منعقد کرده تا استفاده از رابط‌کاربری منبع‌باز شرکت فورد را در خودروهای تولیدی خود آغاز کند.
این رابط کاربری که اسمارت دیوایس لینک (SDL) نام دارد با هدف بهبود استانداردهای موجود در این بازار تولید شده تا گزینه‌های گسترده‌تری در خصوص استفاده از سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی درون خودرویی، پیش روی کاربران قرار گیرد. مسئولان فورد معتقدند توسعه‌دهندگان می‌توانند با بهره‌گیری از این سیستم بر روی عرضه بهترین تجربه کاری برای کاربران، تمرکز کنند.
این شرکت انتظار دارد تا سال 2020 میلادی محصول یادشده در چیزی در حدود 28 میلیون خودروی موجود در سراسر جهان مورد استفاده قرارگیرد. لازم به ذکر است که در حال حاضر 5 میلیون خودرو از قابلیت SYNC AppLink شرکت فورد استفاده می‌کنند.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت‌های خودروسازی مانند پژو سیتروئن، هوندا، سوبارو و مزدا نیز به دنبال راهکارهایی برای بهره‌گیری از این سیستم در محصولات خود هستند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا