تکنولوژی

توصیه ماسک به دورسی : مدیر دو شرکت نباش

الون ماسک شاید مشهورترین فردی باشد که همزمان دو شرکت را مدیریت می‌کند. شرکت تولید کننده خودروهای تسلا و شرکتی که روی سفرهای هوایی کار می‌کند یعنی SpaceX . او حالا یک توصیه به جک دورسی مدیرعامل توییتر دارد که از دو روز قبل مدیریت توییتر و Square را برعهده گرفته است. اما چگونه می‌توان از الون ماسکی که خود دو شرکت را همزمان مدیریت می‌کند این توصیه را پذیرفت که مدیریت همزمان دو شرکت ایده خوبی نیست؟

ماسک در یک پنل  در کنار مدیر Y Combinator  و یک سرمایه گذار به نام Sam Altman و یک روزنامه نگار نیورک تایمز Andrew Ross Sorkin  گفت:‌ این کار ( دو مدیریت همزمان ) آزادی عمل شما را به شدت کاهش می‌دهد. در واقع این خبرنگار نیویورک تایمز بود که از او در مورد مدیریت دو شرکت همزمان پرسیده بود و به نام جک دورسی اشاره کرده بود. ماسک حالا به خاطر حمله هسته ای به مارس و بسیاری از ایده‌های دیگرش بسیار مشهور است. ماسک در طول هفته چندین بار مسیر بین Hawthorne در کالیفرنیا که مقر SpaceX در حاشیه لوس‌آنجلس است و مقر اصلی تسلا در فرمونت سانفرنسیسکو را با هواپیما طی می‌کند. ماسک همچنین ۵ فرزند دارد و این  این فرصت را دارد که آنها را به سفر هم ببرد

ماسک در همین جلسه گفت که حدود ۷۰ درصد از زمان کاری اش را روی مهندسی و دیزاین و حدود ۲ تا ۳ درصد را روی جلسات مطبوعاتی و سخنرانی‌ها کار می‌کند. چیزی که میگوید میخواهد آن را به ۱ درصد کاهش دهد. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا