تکنولوژی

درز اطلاعات جدید از سونی اکسپریا Z4 و Z4 Ultra

اخیرا اخبار جدیدی منتشر شده حاوی ویژگی‌های گوشی‌های جدید سونی که قرار است در ابتدای سال آینده‌ میلادی عرضه شوند . این گوشی‌ها شامل Xperia Z4 و Z4 Ultra هستند.
بی‌شک سونی پرچمدار جدید خود یعنی Xperia Z4 را در نمایشگاه CES که اوایل سال ۲۰۱۵ برگزار می‌شود عرضه خواهد کرد. این شرکت درصدد است که طبق رسم همیشه امسال هم از دو محصول متفاوت رونمایی کند. این محصولات شامل Xperia Z4 و Z4 Ultra است. و حالا اطلاعات جدیدی به دست آمده از ویژگی‌های این دو محصول جدید سونی.
سونی Xperia Z4 Compact از صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با کیفیت Full HD  بهره می‌برد. اسنپ‌دراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. دوربین این گوشی ۲۰ مگاپیکسل و دوبین جلویی نیز ۵ مگاپیکسل است. سونی اکسپریا Z4 کامپکت مانند بقیه گوشی‌های این سری سونی ضد آب و ضد گرد و غبار با گواهینامه IP68 است. همچنین این گوشی از LTE پشتیبانی می‌کند.

گوشی سونی اکسپریا Z4 اولترا نیز با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از کیفیت 2K برخوردار است. شکل ظاهری این گوشی شبیه Z4 کامپکت است. اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و همچنین ۳ گیگابایت رم از ویژگی‌های این گوشی است. دوربین این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است. مشخصه‌ای که اکسپریا Z4 اولترا را از دیگر گوشی های سری اولترای سونی  متماز می‌کند این است که ظاهرا این گوشی به یک قلم هوشمند مجهز است. طبق اطلاعات به‌دست آمده باتری این گوشی بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود.
طبیعتا با توجه به اینکه قرار است این دو محصول با اسنپ‌دراگون 810 وارد بازار شوند بنابراین  انتظار می‌رود عرضه هردو گوشی تا سه‌ماهه دوم سال آینده میلادی به تعویق بیفتد. از طرفی این دو محصول برتر سونی قرار است در نمایشگاه CES 2015 معرفی شوند.

منبع : آی‌تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا