تکنولوژی

اینتل طلایی میشود

 

شرکت اینتل قصد دارد دستبند هوشمند و در عین حال بسیار شیک و گران قیمتی را برای جلب نظر بانوان در یک ماه آینده روانه بازار کند.

 دستبند یاد شده از اواخر ماه دسامبر به قیمت 495 دلار در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. این دستبند که MICA نام گرفته، در ظاهر هیچ شباهتی با یک محصول دنیای آی تی ندارد. اما در درونش یک نمایشگر جاسازی شده که می‌توان با استفاده از آن پیامک‌های تلفن همراه را دریافت و مشاهده کرد و البته آنها را از چشم دیگر افراد مخفی نگهداشت.

این دستبند با شبکه‌های اجتماعی مشهور و همین طور امکانات سایت گوگل سازگاری دارد و لذا کاربران با استفاده از آن می توانند ایمیل ها و پیام های دریافتی از شبکه های اجتماعی، گوگل، جیمیل و همین طور داده های سرویس تقویم گوگل را دریافت نمایند.

این دستبند به طور مستقل قابل اتصال به اینترنت است و برای این کار نیازی به استفاده از امکانات گوشی ندارد. افرادی که این دستبند را در آمریکا خریداری کنند به مدت دوسال از خدمات داده بی سیم شرکت AT&T بهره مند می شوند.  با این تمهیدات می‌توان شماره‌ای اختصاصی به دستبند مذکور اختصاص داده و آن را صرفا در اختیار اشخاص خاص قرار داد.

با هر بار شارژ این دستبند می‌توان به مدت دو روز از آن استفاده کرد، البته در صورت استفاده مکرر شارژ آن زودتر به اتمام می رسد.

منبع : خبرگزاری ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا