تکنولوژی

ارتقا امنیت دستگاه‌های موبایلی سازمانی

 

دو شرکت بلک‌بری و سامسونگ که برای مدت‌ طولانی رقبای سرسخت محسوب می‌شدند همکاری‌های تازه‌ای را با یکدیگر آغاز کرده‌اند که به موجب آن سازمان‌هایی که قصد استفاده از دستگاه‌های اندرویدی را دارند، بدون بروز مشکلات امنیتی می‌توانند نقل‌وانتقال اطلاعاتی خود را انجام دهند.
وبسايت theinquirer گزارش داده است این یک همکاری استراتژیک محسوب می‌شود و شرکت بلک‌بری خبر مربوط به آن را روی سایت اینترنتی خود منتشر کرده است.
این شرکت کانادایی توضیح داد که بر اساس قرارداد جدید توانمندی‌های خود را در زمینه ارایه خدمات سازمانی گسترش م‌دهد، ابزارهای خود را مبتنی بر سیستم امنیتی KNOX Android روی انواع گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی در اختیار کاربران می‌گذارد و در قالب یک ابزار امنیتی جامع از سازمان‌ها پشتیبانیمی‌کند.
“جان سیمز”(John Sims) مدیر مرکز خدمات سازمانی جهانی در شرکت بلک‌بری گفت: «بلک‌بری همکاری‌های بسیار نزدیکی را با سامسونگ آغاز کرده است و ما در تلاشیم برای طولانی‌مدت تعاملات بیشتری را بین گروه‌های توسعه محصول و مهندسان برقرار کنیم».
او همچنین توضیح داد: «این امر یک توسعه طبیعی در جریان فعالیت‌های ما محسوب می‌شود تا گزینه‌های بیشتری را در اختیار مشتریان خود بگذاریم و ب نیازهای موبایلی جدید آنها پاسخ گوییم».
لازم به ذکر است اوایل سال جاری میلادی شرکت بلک‌بری اعلام کرده بود بعید می‌داند سیستم امنیتی KNOX سامسونگ بتواند با سیستم امنیتی آن‌ها رقابت کند.

منبع : همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا