تکنولوژی

جیتکس شاپر آغاز به کار کرد

از ساعت ۱۱ امروز به وقت دوبی جیتکس شاپر یا فروشگاه جیتکس در مرکز تجارت جهانی دوبی آغاز به کار کرد. 

جیتکس شاپر از امروز تا ۴ اکتبر با عرضه بیش از ۳۰ هزار محصول دیجیتالی برقرار است. اهمیت این نمایشگاه و فروشگاه در ارایه محصولات دیجیتالی با تخفیف‌های قابل توجه است. 

برای سومین سال متولی جیتکس شاپر در مدت 8 روز و دو هفته جلوتر از برگزاری نمایشگاه GITEX 2014 افتتاح شد.پیش از آن برگزاری این فروشگاه همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس و در محل فرودگاه شهر دوبی برپا می شد. قابل توجه است که سی چهارمین نمایشگاه جیتکس از ۲۰ مهرماه جاری در مرکز تجارت جهانی دوبی آغاز به کار می‌کند.

بسیاری از برندها و شرکتهای تولید کننده محصولات دیجیتالی مثل گوشی موبایل، تبلت و کامپیوتر و تجهیزات جانبی با ارایه قیمت‌های پایین‌تر از قیمت‌های آن در بازارهای دیگر به رقابت با هم می‌پردازند.

 Trixie LohMirmand  معاون ارشد مرکز تجارت جهانی دوبی که این نمایشگاه را سازمان دهی کرده می‌گوید‫:‬ امسال بزرگترین جیتکس شاپر را برگزار می‌کنیم و محصولات متنوع با تخفیف‌های گوناگون به بازدیدکنندگان ارایه می‌شود و بسیاری از بازدیدکنندگان می‌توانند بسیاری از نیازهای دیجیتالی خود را از طریق این نمایشگاه تامین کنند. 

آیفون ۶ و ۶پلاس از جمله محصولاتی هستند که با قیمت‌های ۲۵۹۹ و ۲۹۹۹ درهم در جیتکس شاپر به فروش می‌رسند. سامسونگ هم قرار است نوت ۴ و Gear S را در این نمایشگاه عرضه کند در عین حال بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید دیگر نیز در جیتکس شاپر به فروش می‌رسد.

 

در همین ارتباط:

هفته فناوری جیتکس

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا