تکنولوژی

شتابی برای اجرای نسل 3و 4 موبایل نداریم

 

” اطمینان می دهم در ارائه هر خدمت ارتباطی و فناوری جدید کلیه ضوابط و سیاست ها و قوانین و مقررات مورد توجه قرار گیرد. ما به مدد توصیه ها و رهنمودهای مراجع عالی قدر، هیچ گونه شتابی در اجرای نسل سوم و جهارم بدون توجه به مسائل فرهنگی نداریم”.

 محمود واعظی وزیر ارتباطات با بیان مطلب فوق گفت:  با این که حدود 2 سال است که رایتل با مجوز خدمات نسل سوم فعالیت می کند تا کنون هیچ مشکل خاصی بروز نکرده است.مطمئنا با ارائه خدمات توسط اپراتور اول و دوم هم؛ فرآیند نظارت و کنترل فضای مجازی طبق قوانینی و مقررات نظیر آنچه در رایتل بوده است؛ اجرا می شود.

واعظی افزود: بنا نیست خدمت جدیدی فراتر از آنچه طی دو سال قبل، مجوز آن صادر شده، انجام شود. به هرحال ما به تمامی ارزشهای والای نظام پایبند هستیم و متعهد به حفظ ارزشهای موجود در جامعه نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان می دهم در ارائه هر خدمت ارتباطی وفناوری جدید کلیه ضوابط و سیاست ها و قوانین و مقررات مورد توجه قرار گیرد و تمام تلاش خود را در جهت صیانت از دستاوردهای اخلاقی، دینی و فرهنگی در فضای مجازی به کار می گیریم.

واعظی افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از همان ابتدا بر روی سالم سازی و فرهنگ سازی فضای مجازی تاکید داشته و تمام تلاش و اهتمام خویش را نیز در این زمینه به کار بسته است و در ادامه مسیر نیز از تمامی مشورتها و نظرهای عالمانه کارشناسان دلسوز فرهنگی کشور در اعتلای فضای موجود استفاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم به زودی در مراجع ذی ربط مجازی شاهد تصویب پیوست فرهنگی باشیم تا ملت عزیز در ارتباط با استفاده از نسل سوم تلفن همراه دچار مشکل نشوند.

منبع : مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا