تکنولوژی

لو رفتن گوشی ویندوز فون هواوی

 به تازگی شایعاتی درباره گوشی جدید هوآوی با پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز فون منتشر شده و هم‌اکنون اطلاعاتی درباره این گوشی درز کرده است.

به نظر می‌رسد انتشار خبر خرید نوکیا توسط مایکروسافت و همکاری این دو شرکت تاثیر زیادی روی بازار گذاشته و باعث شده تا شرکت‌هایی از جمله اچ‌پی و هوآوی برای تولید گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون تلاش بیشتری کنند.

بر این اساس مدیر بخش فروش هوآوی در اروپا اعلام کرده که این شرکت معهد به تولید گوشی‌های ویندوزفونی است و در این راستا در مدت کوتاهی بر تعداد گوشی‌هایی با این پلا‌ت‌فورم می‌افزاید. گزارش‌ها حاکی است، هوآوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکای تجاری مایکروسافت، همواره در تلاش است تا محصولات ویندوزفونی خود را ارتقا دهد. بر این اساس، هوآوی اقدام به معرفی دو مدل گوشی با پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز فون کرده است.

بر اساس تصاویری که از گوشی Ascend W3 هوآوی منتشر شده، در رده میانی گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد و در رنگ‌های آبی و زرد عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که هوآوی از این گوشی جدید در نمایشگاه CES 2014 رونمایی کرده و دی ماه امال آن را روانه بازار کند. ظاهرا هوآوی در صدد است یک گوشی ویندوزفونی پیشرفته نیز روانه بازار کند. این گوشی جدید که با نام Ascend D2 عرضه خواهد شد، مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی، صفحه نمایش پنج اینچی با وضوح تصویر 1080 پیکسل و حافظه داخلی 32 گیگابایت خواهد بود. هنوز تاریخ دقیق معرفی و عرضه این محصول اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا