تکنولوژی

دردسرهای فیس‌بوک برای وزیر و سخنگوی وزارت خارجه

 

شب گذشته ساعاتی پس از آنکه مرضیه افخم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از جعلی بودن صفحه فیس‌بوک تحت نام خود خبر داد، این صفحه حذف شد هر چند بعدا با اطلاعات دستکاری شده بازگشت.

در همین حال جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در صفحه فیس‌بوک خود از مردم خواسته که پیغام برای وی نفرستند. 

بخوانید: آخرین تغییرات در آدرس فیس‌بوک اعضای هیات دولت

به نظر می‌رسد موج فیس‌بوک هیات دولت با مشخص شدن ضعف‌ها و مشکلات مربوط به آن در حال فرونشستن است. طی روزهای اخیر موجی از تکذیب‌های مختلف درباره صفحات فیس‌بوک متعلق به اعضای هیات دولت منتشر شد. وزیر ارتباطات پیش از این صفحه فیس‌بوک متعلق به خود را تکذیب کرده بود. در عین حال موجی از فحاشی یا درست کردن صفحات جعلی عملا اعضای هیات دولت را از ارتباط مستقیم با مردم بازمیداشت. برخی رسانه‌های اصول‌گرا نیز طی روزهای اخیر انتقادات شدیدی به اعضای هیات دولت بابت دیپلماسی فیس‌بوکی روانه کرده بودند.

جواد ظریف در صفحه فیس‌بوک خود با اشاره به محدویت زمان در خواندن پیغام‌های فیس‌بوک و ادامه ارتباط مستقیم با مردم نوشته است: مايلم اين صفحه براي تماس مستقيم بنده با شما باشد و اگر از دوستان و همکاران خواهش کنم که به عنوان «ادمين» اين صفحه را اداره کنند، امکان ارتباط مستقيم (هرچند متاسفانه کم کم به ارتباط يک طرفه تبديل شده است) از بين خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا