تکنولوژی

معرفی سریع‌ترین گوشی هوشمند دنيا

خبرگزاری‌ها- شرکت چینی هوواوی روز گذشته از گوشی هوشمند جدیدی با نام Ascend P2 رونمایی کرد که به گفته کارشناسان سریع‌ترین گوشی جهان محسوب می‌شود.

شرکت چینی هوواوی که پس از سامسونگ و اپل سومین تولیدکننده برتر تلفن‌همراه در بازار جهانی محسوب می‌شود، روز گذشته از گوشی هوشمند جدیدی با نام Ascend P2 رونمایی کرده که به گفته کارشناسان سریع‌ترین گوشی جهان محسوب می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از ایندیاتایمز، بدنه این گوشی هوشمند با گوشه‌های تیز طراحی شده و ضخامت آن 4/8 میلیمتر است که به گفته شرکت سازنده می‌توان آن را باریک‌تر از مداد دانست.

شرکت هوواوی توضیح داده است که این محصول می‌تواند با سرعت 150 مگابایت در ثانیه اطلاعات را از اینترنت بارگذاری کند که بر این اساس یک فیلم سینمایی دو ساعته با کیفیت HD را می‌توان در کمتر از 5 دقیقه به وسیله این گوشی هوشمند بارگذاری کرد.

این محصول که نمایشگر لمسی 7/4 اینچی با کیفیت HD شامل می‌شود، پردازنده چهارهسته‌ای 5/1 گیگاهرتزی را در خود جا داده است و برای آن قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G نیز در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند در “کنگره جهانی تلفن‌همراه”(MWC 2013) که در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، به نمایش درخواهد آمد و شرکت سازنده آن را با نام “سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان” معرفی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا