تکنولوژی

گوشی اچ‌تی‌سی محبوب کاربران تهرانی

موبنا- فوشندگان گوشی های Desire HD، CHACHA و SENSTION اچ تی سی را به عنوان خوش فروش ترین های این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.

امکانات بالای این گوشی و مجهز بودن به سیستم عامل آندروید باعث شده تا بیشتر مشتریان به خرید این گوشی ها در بازار اقدام کنند.
سه مدل گوشی Desire HD، CHACHA و SENSTION اچ تی سی به ترتیب با قیمت 560 ،330 و 750 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
از امکانات گوشی Desire HD می‌توان به صفحه نمایش 4.3 اینچی LCD با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و قابلیت ارتقای حافظه اصلی توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت، سیستم عامل اندروید و پدازنده یک گیگاهرتزی اشاره کرد.

همچنین گوشی CHACHAاچ تی سی که با ظاهری متفاوت نسبت به سایر گوشی‌های اچ تی سی تولید و روانه بازار شده با تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبرو شد.

این گوشی اچ تی سی با برخورداری از صفحه کی بورد دار و صفحه نمایش لمسی تولید شده، دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی 2.6 اینچی با قابلیت نمایش 256 هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری‌کارت تا 32 گیگابایت، تولید و روانه بازار شده است.

همچنین از دیگر گوشی‌های پرفروش اچ تی سی می‌توان به WILDFIRE S با قیمت قیمت 345 هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا