تکنولوژی

معرفی گوشی های پرفروش اچ تی سی در بازار

موبنا- فروشندگان گوشی های اچ تی سی مدل HD MINI و TOUCH2 این برند را به عنوان پرفروش ترین گوشی در بازار تلفن تهران امروز معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات بالا و قیمت مناسب مدل های فوق باعث شده تا بیشتر مشتریان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.

گوشی HD MINI اچ تی سی که به تازگی وارد بازار شده است و با قیمت 580 هزار تومان به فروش می رسد در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
دومین گوشی پرفروش این برند نیز مدل TOUCH2 اچ تی سی است که با قیمت 370 هزار تومانی از استقبال بالایی برخوردار شده است.

صفحه نمایش لمسی 2/3 اینچی مولتی تاچ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، سیستم عامل ویندوز موبایل 5/6 و ارتقا حافظه داخلی تا 32 گیگابایت از ویژگی های HD MINI اچ تی سی و صفحه نمایشtft لمسی با قابلیت نمایش 655 هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 15/3 مگاپیکسلی ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd و سیستم عامل ویندوز موبایل 5/6 از مشخصا فنی گوشی TOUCH 2 اچ تی سی به شمار می آید.

گوشی touch pro2 که با گارانتی رسمی با قیمت فروش 610هزار تومان به فروش می رسد توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.

این مدل گوشی اچ تی سی دارای صفحه نمایش tft لمسی 6/3 اینچی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd transflash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 15/3 مگاپیکسلی است.

touch viva اچ تی سی که با قیمت 230 هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود، توانسته سهم قابل توجهی از فروش این برند را به خود اختصاص دهد.

صفحه نمایشtft با قابلیت نمایش 655 هزار و 36 رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دومگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توط مموری کارت microsd از مشخصات فنی گوشی touch viva اچ تی سی به شمار می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا