تکنولوژی

ثبات قيمت در بازار مانيتور

دنیای اقتصاد – قيمت انواع مانيتور طي يك هفته گذشته ثابت بوده و تغيير چنداني نكرده است.

طبق اعلام فعالان بازار، اين قيمت‌ها نسبت به دو هفته گذشته در حدود يك تا 40هزار تومان كاهش يافته است كه علت اين امر ورود مدل‌هاي جديد به بازار عنوان شده است.

در حالي‌كه فروشندگان مانيتور در پاساژ پايتخت از افت قيمت مانيتور با مارك‌هاي مختلف در بازار خبر مي‌دهند، نمايندگي فروش مانيتورهاي سامسونگ از ثبات قيمت اين كالاها طي سه هفته اخير خبر مي‌دهد و مي‌گويد: «به‌رغم ورود مدل‌هاي جديد مانيتور به بازار، شركت سامسونگ هيچ تغيير قيمتي را در مورد مانيتورهاي خود اعمال نكرده است و طبق اعلام اين نمايندگي، با ورود و عرضه گسترده مدل‌هاي جديدتري از مانيتورها سامسونگ احتمال تغيير قيمت مدل‌هاي قديمي طي روزهاي آينده وجود دارد. نمايندگي فروش مانيتورهاي ال.جي نيز از افت 5 تا 40هزار توماني نرخ مانيتورا و همچنين از رشد 2 تا 5هزار توماني برخي از مدل‌هاي CRT اين شركت خبر داد.

طبق اعلام اين نمايندگي، مدل L1950S يكي از مانيتورهاي پرفروش LG است كه با افت 37هزار توماني قيمت مواجه شده است و در حال حاضر با قيمت 299هزار تومان به فروش مي‌رسد.
اين نمايندگي همچنين از عرضه مدل L1930S از مانيتورهاي LG به بازار خبر مي‌دهد كه با قيمت 310هزار تومان به فروش مي‌رسد.

تجهيز به موتور پردازش تصوير، منبع تغذيه، رزولوشن 1024× 1280 و زاويه ديد 160 درجه برخي از ويژگي‌هاي اين مانيتور19اينچ، LCD است.

نمايندگي فروش مانيتورهاي SONY (ايران رهجو) نيز از ثبات قيمت مانيتورهاي اين شركت طي شش ماه گذشته خر مي‌دهد و مي‌گويد: «به‌رغم ورود مدل‌هاي جديد به بازار اين شركت نرخ مدل‌هاي سابق را كاهش نداده است.

طبق اعلام اين نمايندگي، مدل‌هاي SDM-x95K و SDM-HS 75D از مانيتورهاي جديد و پرفروش SONY هستند كه به ترتيب با قيمت 405هزار و 355هزار تومان به فروش مي‌رسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا