تکنولوژی

۳۱۰ هزار دلار قيمت گران‌ترين گوشی‌جهان

سومین گوشی گران‌قیمت جهان Boucheron for Vertu Cobra نام دارد و به قیمت آن 310 هزار دلار فروخته می‌شود.
کارشناسان بر پایه آخرین بررسی‌های خود نام 13 گوشی که شیک‌ترین، گران‌ترین و کم‌یاب‌ترین گوشی‌های جهان هستند را منتشر کردند.
بر اساس این گزارش، GoldVish Le Million با قیمت 3/1 میلیون دلار گران‌ترین گوشی دنیا محسوب می‌شود که در آن 120 قیراط الماس و طلای سفید 18 عیار به کار رفته است. نام این گوشی به خاطر قیمت بالای آن در کتاب رکوردها به ثبت رسیده است.
رتبه دوم این لیست به Diamond Crypto Smartphone اختصاص یافته که در آن مقدار زیادی طلای سرخ و 50 تکه الماس کار شده است که یکی از آن‌ها را الماس کمیاب آبی تشکیل می‌دهد.
سومین گوشی گران‌قیمت جهان Boucheron for Vertu Cobra نام دارد و به قیمت آن 310 هزار دلار فروخته می‌شود. چهارمین گوشی این لیست به “الماس سیاه” ساخت سونی‌اریکسون مربوط می‌شود که 300 هزار دلار قیمت دارد.
در رتبه پنجم Vertu Diamond با 88 هزار دلار قرار داد که در آن از پلاتین و الماس استفاده شده است. Vertu Signature به عنوان ششمین گوشی گران‌قیمت جهان انتخاب شده و قیمت آن 81 هزار دلار اعلام شده است. در قاب این گوشی 934 قطعه و در صفحه‌کلید آن 48 قطعه الماس به کار رفته است.
رتبه هفتم این لیست به گوشی SLVR L7 موتورولا با 75 هزار دلار اختصاص یافته است و رتبه هشتم متعلق به سامسونگ SPH-E3200 Diamond Crusted است که 54 هزار دلار فروخته می‌شود. در این گوشی ای 240 قطعه الماس به‌کار رفته است.
نسخه ویژه موتورولا V220 نیز در مقام نهم این لیست جای گرفته است و شامل 1200 قطعه الماس با وزن 18 قیراط می‌شود و 51 هزار و800 دلار فروخته می‌شود.
رتبه دهم لیست گران‌ترین گوشی‌های جهان مربوط به Gresso Black Aura Collection می‌شود که 13 هزار دلار قیمت دارد و از چوب سیاه آفریقایی 200 ساله و طلای 18 عیار ساخته شده است.
نسخه ویژه Nokia 8800 در رتبه یازدهم این لیست جای دارد و قیمت آن 2700 دلار اعلام ده است. قاب این گوشی از طلای 24 عیار ساخته شده است. گوشی Mobiado Professional EM رتبه دوازدهم این لیست را از آن خود کرده است و با قیمت 2200 دلار فروخته می‌‌شود. این گوشی شامل 200 تکه چوب کمیاب، آلومینیوم آنودی و تیتانیوم می‌شود.
رتبه آخر این لیست به محصول ویژه‌ای از سامسونگ با نام Bang & Olufsen اختصاص یافته است که 1250 دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا