تکنولوژی

زير آب با موسيقي دلخواه

دنیای اقتصاد – مي‌توانيد بيش از پيش، از شنا كردن لذت ببريد. آرامشي كه از شنا كردن در آبي آرام نصيب شما مي‌شود حتي مي‌تواند افزايش پيدا كند.

وقتي قرار باشد همزمان دو مورد از علاقه‌مندي‌هايتان را با هم داشته باشيد، قطعاً ترجيح مي‌دهيد وقت بيشتري را صرف اين كار بكنيد.
به اين ترتيب طرفداران ورزش شنا و موسيقي مي‌توانند به واقعيت پيدا كردن روياي خود اميدوار باشند. يك شركت ژاپني به تازگي اقدام به توليد و عرضه دستگاه‌هاي MP3 PLAYER ضد آب كرده است.
اين دستگاه جديد كه مخصوص شناگرها طراحي و توليد شده است، قابليت‌هاي ويژه‌اي هم دارد. هدفون‌هاي اين دستگاه از نوع توگوشي بوده و به شكل يك گوش‌گير كاملا در گوش شناگر محكم شده و همزمان مي‌توانند از ورود آب هم جلوگيري كنند.
علاوه بر اين، شناگرها مي‌توانند اين دستگاه را به راحتي روي بازوهايشان نصب كرده بدون آن كه سيم بلند آن مزاحم شنا كردن آنها بشود.
شناگران موسيقي دوست با داشتن MP3 PLAYERهاي «دلفين» لازم نيست نگران موسيقي‌هاي مورد علاقه‌شان باشند، چون ظرفيت بالاي اين دستگاه امكان ذخيره تعداد بيشتري از آهنگ‌ها را به آنها مي‌دهد.
اين محصول جديد در دو ظرفيت1 و 2 گيگابايتي توليد شده كه طبق اعلام شركت توليد كننده‌اش MP3 PLAYERهاي دلفين با ظرفيت يك گيگابايت با قيمتي در حدود 160 دلار به فروش خواهند رسيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا