تکنولوژی

فروش گران‌ترين گوشی همراه در تهران

جديدترين گوشي گران قيمت بنگ والاف سن سوئدي موسوم به مدل ” سرن” در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود.
اين گوشي که محصول کمپاني سوئدي شرکت بنگ والاف سن است با قيمت سه ميليون و 500 هزار تومان در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
“حميد لامپور” فروشنده اين نوع گوشي ها گفت: اين مدل که به عنوان گران ترين گوشي هاي موجود در بازار تهران محسوب مي شود فقط به تعداد 5 دستگاه وارد بازار تلفن همراه شده است.
وي افزود: مدل “سرن” از ديگر گوشي هاي گران قيمت اين کمپاني است که ظاهري کاملا متفاوت دارد و تا کنون 3 دستگاه از اين گوشي به فروش رسيده است.
اين فروشنده افزود: نحوه بازوبسته کردن اين گوشي کاملا منحصر به فرد است چرا که درب گوشي “سرن” به صورت برقي باز مي شود و نيازي به حرکت فيزيکي و يا تماس مستقيم دست ندارد.
“بنگ والاف سن” در تکميل مدل “سرن” از شرکت سامسونگ کمک گرفته است به طوري که سيستم داخلي اين گوشي توسط سامسونگ و ساخت ساير لوازم و طراحي آن از سوي شرکت “بنگ والاف سن” صورت گرفته است.
از ويژگي هاي خاص اين گوشي مي توان به دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي آن اشاره کرد.اغلب گوشي هاي بنگ والاف سن به دوربين با پيکسل بالا و در حد پنج مگاپيکسل مجهز هستند.
گوشي هاي گران قيمت عرضه شده در بازار تهران تنها مورد استقبال افراد پولدار قرار مي گيرد چرا که اين نوع گوشي ها به صورت سفارشي وارد بازار مي شود و به دليل هزينه بالا مورد تقاضاي عموم مردم قرار نمي گيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا