تکنولوژی

یک تکنولوژی جديد تصويری

ASUS در آخرين دوره نمايشگاه سبيت محصولات جديدی از تجهيزات مولتی مديا و خانه ديجيتال به علاقمندان معرفی کرد.
سيستم‌های صوتی تصويری ديجيتال، دستگاه‌های چندرسانه‌ای و مانيتورهای LCD با کيفيت بالا برخی از مهمترين محصولاتی بودند که ASUS به کاربران معرفی کرد تا با استفاده از آنها تجربه لذت‌بخشی ازسرگرمی‌های ديجتال در خانه داشته باشند.
DAV center A33 یکی از این محصولات بود که به کاربران اين امکان راه می‌دهد که از سرگرمی‌های ديجيتال خود به بهترين شکل ممکن لذت ببرند و در خانه آخرين فناوری‌های ديجتال را در اختيار داشته باشند.
اين دستگاه که در گروه‌بندی لوازم سرگرم‌کننده منزل طبقه‌بندی می‌شود، با ارائه يک سينمای خانگی با خروجی 5.1 و قدرت 100 وات در 8 اهم و تنظيمات اتوماتيک اکولايزرش، کيفيت صوتی بی‌نظيری در اختيار کاربر می‌گذارد.
اين سيستم قدرتمند در کنار خروجی بی‌نظير صدا، از امکان اتصال بی‌سيم نيز برخوردار است و می‌تواند خروجی گرافيکی بسيارعالی با کيفيت 262K ارائه کند.
به علاوه اين سيستم از انواع فورمت‌های DVD نظير DVD صوتی، HDCD، XRCD و سی دی صوتی پشتيبانی می‌کند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند.
سيستم خانه ديجيتال P2-M2A690G دیگر محصول کمپانی AUSU بود که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این محصول با پوشش چرمی و با سايز يک کتاب از فناوری ديسک‌های Blue-Ray پشتيبانی می‌کند.
همچنين پشتيبانی سیستم پردازش صدای آزاليا 8 کانال و LAN گیگابیت از قابليت‌های ديگر اين سيستم هستند که با ويندوز ويستا نيز سازگار است.
تمام اين ويژگی‌ها باعث شده تا اين سيستم از انواع فناوری‌های سرگرمی ديجتالی مثل HDMI، D-SUB، خروجی S/PDIF، IEEE 1394، CF، MS، SD، MMC و بسياری ديگر از این دسته پشتيبانی کند.
یکی دیگر از محصولات ارائه شده مدل T3-P5G965A بود که يک Barebone مينی تاور است که امکانت قابل توسعه و بی‌نظيری در کارآيی گرافيکی ارائه می‌کند.
کيس زيبا و شيک اين وسيله به کاربران امکان می‌دهد که به راحتی امکانات خانه ديجيتال خود را گسترش دهند.
اين طراحی به کاربر امکان می دهد که با استفاده از ماژول‌های PCB دو هاردديسک نصب کرده و تا هشت گيگابايت حافظه DIMM در اين سيستم استفاده کنند و ارتقا آنها را به راحتی انجام دهند.
به علاوه اين سيستم به همراه يک کارت‌خوان همه کاره برای ويندوز ويستا عرضه می‌شود و از E-SATA پشتيبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا