تکنولوژی

فروش ايرانسل در مناطق خارج از پوشش غيرقانونی است

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، گفت: در صورت محاسبه اضافي هزينه مكالمه با ايرانسل برخورد خواهد شد.

مهندس محمود خسروي، درگفت و گو با خبرنگار ايلنا، در خصوص محاسبه تعرفه سيم كارت‌‏هاي 150هزار توماني ايرانسل به دقيقه، اظهار داشت: به شركت ايرانسل ابلاغ شده است كه در صورت حساب اين دوره مشتركين، تعرفه مكالمات را به ثانيه منظور كند، در غير اين صورت سازمان تنظيم مقرات با اين شركت برخورد خواهد كرد.

وي، در خصوص فروش شماره‌‏هاي رند ايرانسل در شهرهايي كه هنوز تحت پوشش اين شبكه قرار نگرفته است، گفت: طبق قرارداد ايرانسل موظف است تا 48 ساعت پس از دريافت وديعه، سيم كارت را به متقاضي تحويل دهد و در صورتي كه سيم كارت‌‏ها را بدون اطلاع و تعهد متقاضي زودتر از پوشش شبكه پيش فروش كند، غير قانوني است.

مهندس خسروي، با تاكيد بر اين‌‏كه در حال حاضر شماره‌‏هاي رند ايرانسل تنها در نقاطي به فروش مي‌‏رسد كه داراي پوشش است، تصريح كرد: رزرو شماره‌‏هايي كه تاكنون در شبكه تعريف شده است تنها با تعهد متقاضي و اين كه هيچ ادعايي نسبت به درافت آن ظرف 48 ساعت نداشته باشد، امكان پذير خواهد بود.

رييس سازمان تنظيم و مقررات، با بيان اين‌‏كه در صورتي كه پيش فروش شماره‌‏هاي ايرانسل با توجه به عدم پوشش شبكه شاكي داشته باشد سازمان تنظيم و مقررات آن را رسيدگي خواهد كرد، ياد آورشد: تاكنون شكايتي براين مبنا به سازمان ابلاغ نشده است.

وي، گفت: تمام متقاضيان ايرانسل كه شماره مورد نظر خود را انتخاب و رزور مي‌‏كنند بايد آگاهي كامل از پوشش و راه اندازي زمان شبكه ايرانسل داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا