تکنولوژی

گردشگري با صنعت ICT

همایش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (‪ (ICT‬در صنعت گردشگری ‪ ۲۷‬و ‪ ۲۸‬دی ماه برگزار می‌شود.
،تور گردانی الکترونیکی (‪ ،(e-touring‬خدمات مسافرتی الکترونیکی (‪ ،(e-travel‬خدمات میزبانی الکترونیکی (‪ ،(e-hospitality‬مقاصد و جاذبه‌های الکترونیکی (‪ (e-destination‬و پرداخت الکترونیکی (‪ (e-payment‬از جمله محورهای این همایش است.
این گزارش حاکی است:اهداف برگزاری همایش شامل شناسایی و معرفی نوآوری‌های ‪ ،ICT‬تعیین چارچوب و استانداردسازی در استفاده از تکنولوژی ‪ ICT‬در صنعت گردشگری و کاربردهای ‪ICT‬در حوزه خدمات گردشگری (ویزا، تور، هتل، جابجایی و راهنما) است.
لازم به ذکر است: شناسایی ساز و کارهای مناسب برای حمایت سازمان از بخش خصوصی فعال در ‪،ICT‬ بررسی موانع و ارائه راهکارهای مناسب در بهره‌گیری از ‪ ICT‬در صنعت گردشگری و شناسایی فناوری نوین اطلاع رسانی، اطلاعات آماری از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری و محیطهای مجازی، شناخت اشخاص حقیقی و شرکت‌های رایانه‌ای فعال مرتبط باصنعت گردشگری نظیر رزرواسیون آنلاین، هتلداری، پرداخت الکترونیکی، صدور ویزای الکترونیکی، بیمه مسافرتی از دیگر محورهای این همایش است.
این گزارش در ادامه می افزاید:شناسایی و معرفی فناوری‌های نوین در زمینه آموزش، خرید، فروش و بازاریابی الکترونیکی و تولیدات چند رسانه‌ای، گسترش فرهنگ خرید و فروش آنلاین برای مشتریان و ایجاد انگیزه برای مدیران و کارکنان مراکز خدمات گردشگری در استفاده از ‪ ICT‬از دیگر مواردی است که در این همایش به آن پرداخته می‌شود.
گفتنی است: همزمان با این همایش، نمایشگاهی به منظور ارائه آخرین دستاوردهای ‪ ICT‬در صنعت گردشگری، نمایشگاهی در محل همایش برپا و در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
مهلت ارسال اصل مقالات و طرح‌ها به دبیرخنه همایش تا ‪ ۳۰‬آذر و اعلام نتیجه نهایی ‪ ۱۵‬دی ماه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا