تکنولوژی

نخستين خبر رسمی ايرانسل را ام تی ان به رسانه ها ارسال کرد

آی تی ایران – سرانجام دو هفته پس از آغاز واگذاری سیم کارت های ایرانسل برای نخستین بار روابط عمومی شرکت ام تی ان در ایران خبری را درباره این اپراتور منتشر کرد.

این برای نخستین بار است که خبری رسمی از جانب ایرانسل به مطبوعات و رسانه ها ارسال می شود و پیش از این مسوولان روابط عمومی این اپراتور هیچ خبری را به طور رسمی درباره این سیم کارت ها به رسانه ها ارسال نکرده و به چند گفت وگوی محدود و عمدتا یک سوه با رسانه ها بسنده کرده اند.

نخستین خبر از سوی ام تی ان در حالی به رسانه ها ارسال شده که به نظر می رسد مسوولان خود ایرانسل از جمله مسوولان ایرانی آن بعد از دو سال آمادگی چندانی به اطلاع رسانی و پاسخ دادن به پرسش های خبرنگاران را ندارند.

در خبر ارسال شده از سوی ام تی ان آمده است:‌

به دنبال خريد موفقيت آميز 49 درصد از سهام ايران سل، گروه ام. تي. ان با خرسندي شروع فعاليت هاي بازرگاني خود در جمهوري اسلامي ايران را اعلام مي دارد.

پوشش ايران سل ام تي ان در حال حاضر شامل تهران، مشهد و تبريز بوده و انتظار مي رود در عرض دو هفته آينده كرج و ساري را نيز تحت پوشش اي شبكه قرار گيرد. تا مارس 2007 گسترش اين شبكه را در بيش از 70 شهر ايران شاهد خواهيم بود.

روز شنبه 21 اكتبر 2006، ايران سل ام تي ان تعداد 350000 سيم كارت را روانه بازار كرد و تا پايان دسامبر 2006 انتظار مي رود يك ميليون مشترك به اين شبكه بپيوندند.

بر خلاف خدمات موجود، مشتركين ايران سل ام تي ان به محض خريد سيم كارت بلافاصله به شبكه ارتباطات راه دور وصل و از مزاياي آن بهره مند خواهند شد. بيش از 200 فروشگاه در تهران, تبريز و مشهد به عرضه محصول پرداخته اند و تا دسامبر 2006 شبكه توزيع به 7000 نقطه افزايش خواهد يافت.

رييس گروه ام تي ان و مدير اجرايي آن فوتوما نلكو (Phuthuma Nhleko) مي گوي: “گروه ام تي ان خرسند است كه توانسته است خدمات شبكه اي موبايل با كيفيت به مردم ايران عرضه نمايد. شاخص هاي اقتصادي پشتيبان ظرفيت بازار تلفن همراه در ايران بوده و ما اطمينان داريم تا پايان سال مالي جاري به اهداف مورد نظر خود در مورد افزايش مشتركين دست خواهيم يافت.”

شروع فعاليت هاي ايران سل ام تي ان به دنبال انجام موفقيت آميز مرحله آزمايشي صورت مي گيرد كه طي آن تمام سيستم ها به طور دقيق آزمايش و از آماده بودن شرايط براي راه اندازي
كسب اطمينان گرديد. كليه مشتركين ايران سل ام تي ان از خدمات مشتري 24 ساعته در هفت روز هفته و نيز دسترسي به خدمات و محصولات مبتكرانه ا تعرفه هاي بسيار رقابتي بهره مند خواهند بود.

در باره شركت مخابراتي ام.تي.ان

شركت ام. تي. ان يك گروه ارتباطات راه دور چند مليتي است كه در سال 1994 تاسيس گرديد و
در حال حاضر در 21 كشور افريقايي و خاورميانه اي فعاليت دارد. گروه ام. تي. ان در بورس
اوراق بهادار جي.اس.ئي (JSE) با كد سهام “MTN” ثبت گرديده است. از 30 ژوييه 2006
گروه ام.تي.ان تعداد 31 ميليون مشترك در شبكه عملياتي خود شامل شبكه تازه ملحق شده
Investment LLC داراست. گروه ام. تي. ان به دنبال خريد موفقيت آميز 49 درصد از سهام
ايران سل، فعاليت هاي بازرگاني خود در جمهوري اسلامي ايران را از 21 اكتبر شروع كرد.
روه ام. تي. ان در كشور هاي زير فعاليت دارد: بوتسوانا، كامرون، ساحل عاج، نيجريه،
جمهوري كنگو (كنگو بازاويل) ، رواندا، افريقاي جنوبي، سوازيلند، اوگاندا، و زامبيا. با تملك
“اينوست كام” كشورهاي زير به حوزه عملياتي گروه ام.تي.ان افزوده شده است: افغانستان، بنين،
قبرس، غنا، گينه بيسائو، جمهوري گينه، ليبريا، سودان، سوريه و يمن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا