تکنولوژی

بهبود كيفيت در دستور كار شركت ارتباطات سيار

جهان صنعت – بعد از توسعه كمي، رسيدگي به توسعه كيفي شبكه و رسيدن به استانداردهاي جهاني مهم‌ترين اولويت شركت ارتباطات سيار است.

سيدعلي علويان، رييس هيأت‌مديره شركت ارتباطات سيار در گفت‌وگو با خبرنگار «جهان‌صنعت»، ضمن بيان اين مطلب افزود: كار توسعه شبكه تلفن‌همراه جهت آماده‌سازي شبكه براي واگذاري‌‌هاي جديد در دست اقدام است تا با بهينه‌سازي شبكه علاوه بر پاسخگويي به نيازهاي جديد، اختلال در شبكه نيز به حداقل برسد و به استانداردهاي جهاني نزديك شويم.

وي همچنين با اشاره به واگذاري سيم‌كارت‌‌هاي متقاضيان به‌عنوان ديگر اولويت شركت ارتباطات سيار گفت: در سال 85، قرعه‌كشي براي مشخص شدن اولويت‌‌هاي واگذاري، در روز 27 فروردين انجام مي‌شود و برنامه‌ريزي و زمان‌بندي واگذاري‌ها به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد.

رييس هيأت‌مديره شركت ارتباطات سيار در ادامه افزود: شركت ارتباطات سيار براي نصب ايستگاه‌‌هاي جديد BTS، متقاضي استفاده از فضاي منازل يا ساختمان‌‌هاي اداري مؤسسات و دستگاه‌هاست و انتظار داريم با توجه به ثبت‌نام انجام شده براي توسعه شبكه با ما همكاري كنند. در حال حاضر 5/3 ميليون مشترك در تهران در حال سرويس‌گيري هستند و در ثبت‌نام اخير هم حدود 7/1 ميليون نفر نام‌نويسي كرده‌اند.

وي تصريح كرد: رسيدگي به امور مشتركين و سهل‌الوصول كردن دسترسي به ريز مكالمات، همچنين غيرفعال كردن سيستم SMS متقاضياني كه نمي‌خواهند از سرويس پيام‌كوتاه استفاده كنند از ديگر اقداماتي است كه در دستور كار شركت ارتباطات سيار قرار دارد.

علويان افزود: هزينه‌ فعال‌سازي سرويس پيام‌كوتاه براساس مصوبات قانوني دو هزار تومان است كه تنها براي يك بار در قبوض مشتركان اعمال مي‌شود و پس از آن به ازاي هر پيام‌كوتاه حدود 14 تومان از مشتركان اخذ مي‌شود.

وي در ادامه متذكر شد: براي آن دسته از مشتركاني كه تمايلي به استفاده از سرويس پيام‌كوتاه ندارند تا 31 فروردين ماه فرصت است تا با شماره 88641000 تماس گرفته و با اعلام شماره شناسنامه تلفن‌همراه خود، سرويس موردنظر را غيرفعال كنند.

علويان توسعه سرويس‌‌هاي جديد را نيز به‌عنوان اولويت‌ كاري شركت ارتباطات سيار اعلام و اظهار اميدواري كرد تا پايان سال 85 اين اولويت‌‌هاي كاري تحقق يابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا