تکنولوژی

اندراحوالات مصاحبه مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار

نام نویسنده: آرش کریم بیگی

ایستنا – جمعه مهندس سرائیان –مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار- طی گفتگویی با خبرگزاری ایسنا با اعلام خبر “واگذاری باقي‌مانده‌ سيم‌كارت‌هاي مرحله‌ دوم متقاضيان‌٦٤٤شهركوچك ومنطقه‌ محروم” اعلام کرد: به دنبال ثبت‌نام ‌٦/٥ ميليوني در اسفند ماه سال ‌٨٢، سيم‌كارت‌هاي متقاضيان در ‌١٩٨ نقطه از شهرهايي كه ثبت‌نام در آن‌ها انجام شده بود، تماما واگذار شده است.

پس از آن طبق بررسي‌هاي صورت گرفته، تعدادي از شهرهايي كه امكان واگذاري تمام فيش‌هاي باقي مانده در آن‌ها، با توجه به امكانات و عمليات توسعه‌ شبكه وجود داشت، ‌شناسايي شد تا واگذاري و تحويل سيم‌كارت‌ها در آن نقاط، زودتر از موعد مقرر انجام شود و بدين ترتيب باقي مانده‌ سيم كارت‌هاي ثبت نامي متقاضيان در ‌٦٤٤ شهر ديگر نيز واگذار مي‌شود.


تبليغات
يک دامين ثبت کن فضاي هاست رايگان بگير، ديگه چي مي خواهي؟ www.parsbodnetworks.com


سرائيان با بيان اين كه با انجام اين واگذاري در مجموع ‌٧٧ نقطه شامل شهرهاي استان تهران و عمده ماكز استان‌ها و شهرهاي بزرگ باقي مي‌ماند، يادآور شد: متقاضيان اولويت‌هاي ‌٦١ تا ‌٨٠ در اين نقاط نيز مي‌توانند از اول دي ماه براي دريافت سيم‌كارت خود به مراكز ثبت نامي مراجعه كنند.

مهندس سرائیان در یایان این گفتگو تصريح كرد: با اتمام اين واگذاري‌ها، تعهدات شركت ارتباطات سيار، در راستاي واگذاري ‌٦/٥ ميليون سيم‌كارت ثبت نامي ‌در اسفند ‌٨٢ ، در حدود ‌٩٥٠ شهر كشور به اتمام خواهد رسيد.

در متن این مصاحبه دو نکته جالب توجه بنظر میرسد:

1- از گفته های آقای سرائیان اعداد و ارقام زیر استخراج میشود: سیم کارت 198 شهر بلکل واگذار شده است ، سیم کارت های ثبت نامی 644 شر کوچک و محروم زودتر از موعد واگذار خواهد شد ، با واگذاری سیم کارت های این 644 شهر واگذاری سیم کارتهای تنها 77 شهر دیگر باقی میماند.

با یک محاسبه سرانگشتی و جمع بستن مجموع اعداد فوق به عدد 919 شهر میرسیم که با عدد 950 شهر بعنوان مجموع تعداد شهرهای ثبت نام کننده مغایرت فاحشی دارد.

2 – جناب آقای مهندس سرائیان در پایان مصاحبه کوتاه خود مجموع تعداد واگذاری های سیم کارت ثبت نامی در اسفند سال 82 را 6/5 میلیون عدد اعلام کردند در حالی که بعد از پایان ثبت نام ها و اعلام نتایج قرعه کشی در بهار سال 83 رسما اعلام شد که 600هزار نفر از متقاضیان فیش های ثبت نامی خود را پس داده اند و مجوع تعهدات شرکت ارتباطات سیار به 5 میلیون مشترک رسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا