تکنولوژی

ترفند جديد اسپمرها :فروش داروي آنفلوآنزاي مرغي‌

دنیای اقتصاد – لابراتورهاي آنتي‌ويروس سونوس به كاربران اينترنتي هشدار مي‌دهند كه اسپمرها با تبليغ داروهاي تقلبي مقابله با آنفلوآنزاي مرغي جان انسان‌هاي بي‌گناه را در معرض خطر قرار مي‌دهند.

تله‌هاي موجود براي اين اسپمرها شاهد دريافت روزافزون پيام‌هاي عمومي هستند كه وانمود مي‌كنند داروي Tami Flu به گمان پزشكان موثرترين دارو جهت مقابله با ويروس 591 H(آنفلوآنزاي مرغي) است و اين داروها را به فروش مي‌رسانند.

اين هرزنامه پيامي را با مضمون توصيه كاربران براي محافظت از خود و خانواده در برابر ويروس آنفلوآنزاي مرغي با خريد Tami Flu از يك وب‌سايت به كاربران ارسال مي‌كند. اين وب‌سايت اقدام به فروش اينترنتي ديگر وسايل و داروهاي طبي نيز مي‌كند.

به توصيه گراهام كلولي مشاور ارشد سونوس، كاربران نبايد به هيچ وجه داروها را به صورت آنلاين خريداري كنند زيرا ممكن است زندگي خود را در خطر جدي قرار دهند. اسپمرها نگران سلامتي مردم نيستند. آنها تنها به فكر جيب‌هاي خود هستند، وي همچنين مي‌افزايد:

در پايان لازم به ذكر است كه انجمن پزشكي دارويي آمريكا و انگليس به مصرف‌كنندگان هشدار داده‌اند كه از خريد آنلاين داروها خودداري كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا