تکنولوژی

آغاز تحويل Nokia N70 در ايران و خاورميانه

آی تی ایران – طى اعلام نوکيا، تحويل تلفن هاى هوشمند 3G مدل Nokia N70، با طرحى زيا و ظريف و کار کردى فوق العاده آسان، از امروز در خاورميانه و آفريقا آغاز شد.

Nokia N70 علاوه بر امکانات تلفن هاى هوشمند داراى يک دوربين دو مگاپيکسلى و يک دوربين مجزاى فلاش دار براى تماس هاى ويديويى است. از نکات جالب ديگر اين مدل، امکان پخش موزيک به صورت ديجيتال و امکانات صوتى استريوى آن مى باشد.

زولت منسى، مدير بخش مولتى مديا در خاورميانه و آفريقا در اين زمينه مى گويد: “ما افتخار داريم که دومين گوشى را از مجموعه حرفه ايNokia Nseries به بازار معرفى مى کنيم.”

” Nokia N70يک نمونه بسيار عالى از مجموعه Nokia Nseries مى باشد که مانند ديگر مدلهاى اين مجموعه، از آخرين تکنولوژى و امکانات گسترده چند رسانه اى درشکلى زيبا و جذاب بهره مى برد. قابليت عکاسى عالى و راحت ، ذخيره عکسهاى پر کيفيت به طرز اتوماتيک، پخش موسيقى، خواندن و نوشتن email و جستجوى وب سايت هاى مورد علاقه، Nokia N70 را تبديل به يک کامپيوتر مولتى مدياى واقعى کرده است.”


تبليغات
يک دامين ثبت کن فضاي هاست رايگان بگير، ديگه چي مي خواهي؟ www.parsbodnetworks.com


با طراحى مبتکرانه کشوئى، دوربين دو مگاپيکسلى که در سمت صفحه کليد Nokia N70 تعبيه شده است سريعا و به سادگى فعال مى شود. درعين حال براى سهولت استفاده و جلوگيرى از لرزش دست در هنگام عکاسى، يک دگمه اختصاصى شاتر نيز در نظر گرفته شده است. با توجه به فلاش مناسب، زوم ديجيتال ۲۰ برابر و امکانات گسترده تصويرى، عکاسى و فيلمبردارى حرفه اى با Nokia N70 در هر زمان و هر مکان ميسر مى باشد. به علاوه، عکسها و فيلمهايى را که با اين گوشى گرفته شده است را مى توان از طريق email و تکنولوژى Bluetooth مستقيما با ديگران رد و بدل کرد.

به کمک برنامه Nokia Xpress Transfer، ميتوان کليه فيلم ها و عکسهايى که با Nokia N70 گرفته شده اند را به کامپيوتر شخصى منتقل کرد. همچنين بسته بندى Nokia N70 شامل برناه Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0 مى باشد که به مصرف کننده اين امکان را ميدهد تا بسادگى عکس هاى خود را بر روى کامپيوتر شخصى ثبت،ويرايش، اصلاح و يا با ديگران تبادل نمايد. ديگر برنامه ضميمه Nokia Lifeblog مى باشد که بصورت اتوماتيک تصاوير، پيغام هاى نوشتارى و مولتى مديا رابر حسب تاريخ طبقه بندى و مرتب مى کند. به اين ترتيب جستجو، پيدا کردن و تبادل آن ها بسيار ساده تر مى شود.

با قابليت هاى تلفن هوشمند Nokia N70 ميتوان فايل هاى متعددى به emailضميمه کرد، به جستجو در اينترنت پرداخت، فيلم ويدئويى ضبط کرد و از ساير ويژگيهاى 3G مانند مکالمه ويدئويى دو طرفه و تبادل ويدئو استفاده کرد. مصرف کنندگان با ابزار مخصوص email مى توانند براحتى email مورد نظر خود را در گوشى تنظيم و راه اندازى کنند. سپس گوشى، با دريافت هر email جديد، مصرف کننده را از آن مطلع مى سازد و درصورت تمايل مى توان با اتصال به اينترنت آنرا دريافت کرد. Nokia N70 همچنين با برنامه ضد ويروس
Symantec Mobile Security وFirewall سازگار است.

امکاناتى مانند پخش پر کيفيت موسيقى و راديوى FM مجهز به راديو تصويرى، Nokia N70 را تبديل به يک پخش صوت جيبى فوق العاده مى کنند. به علاوه در صورت تمايل مى توان با اضافه کردن Nokia Music Pack کيفيت صوتى گوشى را يک مرحله ارتقا داد. به اين ترتيب مصرف کنندگان مى توانند فايلهاى موسيقى را از کامپيوتر به گوشى انتقال داده و به کمک يک headphone معمولى به شکل استريو ازگوش دادن به آن لذت ببرند.

مصرف کنندگان حتى مى توانند براى ضبط يا شنيدن موسيقى Nokia N70 را به سيستم هاى استريوى خانگى نيز متصل کنند.

Nokia N70 جزو اولين گوشى هاى نوکياست که ليست خريد Catalogs Client دارد. اين ليست امکان آشنايى سريع، آزمايش، download و سفارش خدمات و وسايل جانبى Nokia N70 را از کاربرها و يا فروشندگان ثالث فراهم ميکند.

فهرست کاملى از ويژگيهاى N70 در وب سايت www.nokia.com/N70 موجود مى باشد.

درباره Nokia Nseries

Nokia Nseries طراحى شده اند تا امکاناتى مثل اطلاع رسانى، فيلم بردارى، بازى و سرگرمى امکانات صوتى مرغوب را به نحو احسنت در يک محصول جمع آورى کنند. گوشى هاى Nokia Nseries مجموعه اى از محصولات چندرسانه اى(Multimedia) با کيفيت بالا مى باشند که با ايجاد يک رده ى کاملا جديد از گوشى هاى موبايل به مصرف کنندگان خود تجربه هاى بى نظيرى ارائه مى کنند. Nokia Nseries با طراحى هاى جذاب و استفاده آسان به مصرف کنندگان خود اين امکان را مى دهند که در ضمن برقرارى ارتباط و دسترسى سريع به اطلاعات، از بازى و سرگرمى هاى جالب و امکانات بى نظير عکاسى و فيلمبردارى استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا