تکنولوژی

ديگر،هيچ كارت اينترنتى بدون هولوگرام انجمن شركت‌هاى انفورماتيك توزيع نمى‌شود

ایسنا – بازرس اتحاديه‌ى تزيع كنندگان و فروشندگان جرايد كشور گفت: كارت‌هاى اينترنتى بدون هولوگرام انجمن شركت‌هاى انفورماتيك، از يك ماه ديگر در كيوسك‌ها توزيع نمى‌شود و هولوگرام انجمن ISP‌ها نيز از نظر ما فاقد اعتبار است.

«على رضا اسماعيلى» در گفت‌وگو باخبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزارى دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌كه متاسفانه در قانون ما براى اينترنت استانداردى تعريف نشده است، اظهار كرد: تنها در ايران اينترنت به صورت كارت عرضه مى‌شود و برخى از شركت‌هاى اينترنتى هم بعد از مدتى فعاليت و ارايه‌ى كارت به مردم از بين مى‌روند؛ بدون آن‌كه پشتيبانى لازم از كارت‌ها به عمل آي.

وى تصريح كرد: اتحاديه‌ى توزيع كنندگان با وجود چنين شرايطى تصميم گرفت كه نظارت كامل و جامع با همكارى انجمن شركت‌هاى انفورماتيك بر روى توزيع و نحوه‌ى ارايه‌ى كارت‌هاى اينترنتى در داخل كيوسك‌هاى روزنامه فروشى را انجام دهد كه به همين منظور با انجمن شركت‌هاى انفورماتيك به عنوان كارشناس در اين زمينه صحبت كرديم وطى تفاهم نامه‌اى انجمن انفورماتيك به عنوان كارشناس و تضمين كننده‌ى كارت‌هاى شركت‌هاى اينترنتى مبنى بر دارا بودن حداقل كيفيت براى ارايه در كيوسك‌ها قرار گرفت و به همين خاطر هولوگرام را به عنوان تاييديه‌ى انجمن بر روى كارت‌ها انتخاب كرديم .

بازرس اتحاديه‌ى توزيع كنندگان و فروشندگان جرايد كشور اظهار داشت: با استفاده از هولوگرام توزيع محصولات اينترنت به صورت كاناليزه و تنها از طريق يك منبع صورت مى‌گيرد كه اين عامل از توزيع كارت‌هاى غيرمجاز و خارج از سيستم جلوگيرى مى‌كند .

وى با تاكيد بر اينكه از اين پس، كارت‌هاى بدون هولوگرام انجمن شركت‌هاى انفورماتيك به فروش نمى‌رسد گفت: ما با هولوگرام انجمن كار فرمايان شبكه‌هاى اينترنتى كارى نداريم.

وى ادامه داد: ما با انجمن ISP‌ها مذاكره كرديم كه يك هولوگرام مشترك را با انجمن شركت‌هاى انفورمايتك منتشر كنند كه به نتيجه نرسيد .

وى تصريح كرد: انجن ISP‌ها به تنهايى در حال توليد هولوگرام هستند ولى براى ما، تنها هولوگرام انجمن شركت‌هاى انفورماتيك به عنوان مرجع مورد قبول است .

بازرس اتحاديه‌ى توزيع كنندگان و فروشندگان جرايد كشور گفت: ما با هر دو انجمن صحبت كرديم و تنها توانستيم با انجمن شركت‌هاى انفورماتيك به توافق برسيم و تنها تاييديه‌ى اين انجمن را به رسميت مى‌شناسيم وكارى با فعاليت‌هاى انجمن ISP‌ها نداريم .

وى تاكيد كرد: اگر يك كارت اينترنتى، داراى هولوگرام انجمن شركت‌هاى انفورماتيك نباشد از يك ماه ديگر از كيوسك‌هاى مطبوعاتى جمع آورى مى‌شود .

وى ابراز داشت: با هماهنگى كه با اتحاديه و ااره‌ى اماكن به عمل آمده، كيوسكى كه اقدام به فروش هولوگرام انجمن انفورماتيك كند توسط اداره‌ى اماكن پلمپ مى‌شود.

نوشته های مشابه

‫595 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا