تکنولوژی

gitex 2005 : فروشندگان لپ تاپ مدارس را هدف قرار داده اند

ابرار اقتصادی – شرکت هاى بزرگ توليد کننده لپ تاپ در ادامه گسترش بازارهاى جديد براى خود در اقدامى جديد اين بار مدارس را هدف قرار داده اند.

مرتبط:
اخبار نمايشگاه جيتکس ۲۰۰۵

به گزارش خبرنگار ابرار اقتصادى هالى سالو مديرعامل شرکت PC international اعلام کرد که اين شرکت در ادامه گسترش فعاليت هاى تجارى خود به دنبال يافتن بازارهاى جديد در مدارس است به همين منظور اين شرکت گروه سنى دوازده سال به بالا را در نظر گرفته و به تشويق آنها براى تهيه لپ تاپ مى پردازد.

وى مى افزايد: فکر توسعه بازار مدارس اولين باردر سال 2004 مطرح شد اما اقدام عملى بلافاصله بعد از طراحى اوليه صورت گرفت.

به گفته وى سهام بازار ما تقريبا صفر بود اما اکنون اوضاع به کلى متفاوت شده و علت آن نيز کاهش قيمت ها و حضور در بازارهاى جديد است. به همين منظوراين شرکت به منظور ورود به بازار مدارس به دانش آموزان ، معلمان و حتى والدين آنها به شکل رايگان آموزش طرز استفاده از لپ تاپ را مى دهد.

به گفته اين فروشنده لپ تاپ فروش اين دستگاه ها در منطقه اى مثل دوبى بسيار افزايش يافته و خريداران حرفه اى ترجيح مى دهند خريد خود را از اين منطقه انجام دهند.

وى مى گويد هر چه قيمت لپ تاپ با PC و دسک تاپ نزديک تر مى شود مردم نيز بيشتر و بيشتر علاقه مند به استفاده از لپ تاپ 9ها به جاى ساير انوا کامپيوتر مى شوند به خاطر آنکه از لپ تاپ هميشه و همه جا به آسانى مى توان استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا