تکنولوژی

نمايشگاه‌الكترونيك، رايانه و فناورى اطلاعات در مازندران گشايش يافت

ایرنا – نمايشگاه بين‌المللى الكترونيك،رايانه، تجارت الكترونيك و فناورى اطلاعات وارتباطات(الكامپ) روز سه شنبه باحضور مدير توسعه تجارت الكترونيك وزارت بازرگانى و برخى از مسوولان استان مازندران در سارى گشايش يافت.

اين نمايشگاه باهمكارى انجمن مهندسان رايانه و نخبگان كشور (‪ (SPC‬و سازمان بازرگانى استان مازندران راه‌اندازى شده است.

مدير اجرايى نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه در ‪ ۴۰‬غرفه و با حضور شركت‌هاى داخلى و نمايندگى برخى شركت‌هاى خارجى برپا شده است.

“مرتضى كاظميان” در آيين افتتاح نمايشگاه، افزود: در طول برگزارى پنج روزه اين نمايشگاه سمينارهايى نيز درباره دولت الكترونيك و تجارت الكترونيك با حضور استادان ومتخصصان برگزار خواهد شد.

وى برگزارى اين نمايشگاه‌را در گسترش‌فناورى اطلاعات(‪IT)‬در استان مازندران موثر دانست و افزود: با توجه به قابليت‌هايى موجود، برگزارى اين نمايشگاه استان را در زمينه فناورى اطلاعات به سطح بين‌المللى نزديك خواهد كرد.

كاظميان از ‪ICT‬و ‪ IT‬به‌عنوان محورهاى اساسى پيشرفت كشورهاى جهان نام برد و گفت: ايران در حال حاضردر زمينه‌فناورى اطلاعات و ارتباطات (‪ (ICT‬در دنيا رتبه صد و چهارم را دارد كه با توجه به اين امر بايد تلاش بيشترى در اين خصوص در كشور انجام شود.

وى تصريح كرد: شركت‌هاى فعال در زمينه الكترونيك و رايانه در اين نمايشگاه جديدترين محصولات و خدمات خود را ارايه كرده اند.

وى برپايى نمايشگاه را فرصت مناسبى براى بازاريابى داخلى و خارجى ذكر كرد و افزود: معرفى شاخصه‌هاى دولت الكترونيكى، تجارت الكترونيكى و آموزش الكترونيكى به همراه مديريت و امنيت در فناورى اطلاعات و ارتباطات از مهمترين اهداف اين نمايشگاه است.

در دومين روز از برگزارى اين نمايشگاه، دانشكده الكترونيكى ‪ IT‬مازندران نيز راه‌اندازى خواهد شد.

برگزارى نمايشگاه الكامپ مازندران از ‪ ۲۵‬تا ‪ ۲۹‬مرداد ماه در سارى ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا