تکنولوژی

مدير روابط عمومى تاليا:900 هزار سيم‌كارت اعتبارى تا پايان امسال واگذار مى‌شود

ایسنا – مدير روابط عمومى پروژه‌ى سيم‌كارت‌هاى اعتبارى، گفت: طبق برنامه‌ريزى‌هاى انجام شده در فاز اول تا 9 هزار فروشگاه مجاز در سطح تهران كارت‌هاى شارژ تاليا را عرضه خواهند كرد.

ابوالفضل شاكرى درباره‌ى ساماندهى خريد و فروش سيم‌كارت‌هاى تاليا در تهران، گفت: براى اين كار ايستگاه‌هاى عرضه‌ى اين نوع سيم‌كارت‌ها را موظف كرديم كه كار نقل و انتقال سيم‌كارت‌هاى تاليا را انجام دهند.

وى، افزود: با توجه به اينكه مصرف‌كنندگان حداكثر 60 تا 70 روز مى‌توانند سيم‌كارت‌هاى تاليا را بدون مصرف نزد خود نگه دارند دلالى و واسطه‌گرى در بازار خريد و فروش اين سيم‌كارت‌ها كاهش يافته و دلالان به اين نتيجه رسيدن كه سيم‌كارت‌هاى تاليا را نمى‌توانند بيش از مدت زمان تعيين شده نزد خود نگه دارند و اين خود يكى از راه‌هاى مقابله با بازار سياه در اين حوزه است.

شاكرى، با تاكيد بر اينكه در نظر داريم تا پايان سال جارى 900 هزار سيم‌كارت تاليا را عرضه كنيم، گفت: به طور متوسط روزانه 5 تا 10 هزار سيم‌كارت تاليا به شبكه اضافه مى‌شود و با توجه به نياز جامعه در اين بخش و واگذارى مستمر سيم‌كارت‌ها طى هفته‌ها و ماههاى آينده قيمت آن‌ها از روند ثابتى برخوردار خواهد شد.

وى، با بيان اينكه سه نوع تاليا كارت وجود دارد، گفت: تاليا كارت قرمز رنگ 30 روزه بوده و اعتبار مكالمه‌ى آن 10 هزار توان است و با 6 درصد ماليات و عوارضى كه به آن تعلق مى‌گيرد 10600 تومان به فروش مى‌رسد. نوع دوم تاليا كارت آبى رنگ با دوره‌ى اعتبار 70 روزه است كه اعتبار مكالمه‌اش 20 هزار تومان است و قيمتش با 6 درصد ماليات و عوارض 21200 تومان مى‌شود.

شاكرى، گفت: همچنين تاليا كارت زرد رنگ 150 روزه مى‌باشد كه اعتبار مكالمه‌ى آن 40 هزار تومان است و قيمتش با 6 درصد ماليات و عوارض 42400 تومان مى‌شود.

انتهاى پيام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا