تکنولوژی

ايتگاههاى عرضه سيم کارت تاليا افزايش يافت

آی تی ایران – شرکت تاليا ، مجرى شبکه تلفن همراه اعتبارى کشور در راستاى توسعه و بهبود شبکه توزيع سيم کارتهاى اعتبارى ، در نهمين هفته از واگذارى ۶۷۵ هزار سيم کارت متقاضيانى که در اسفند ماه سال گذشته براى اين وسيله ارتباطى ثبت نام کرده بودند، شمار مراکز عرضه سيم کارت تاليا در تهران را به هشت ايستگاه افزايش داد.

به گزارش روابط عمومى شبکه تلفن همراه اعتبارى کشور، ايستگاههاى هشتگانه تاليا در هفته اول مرداد ماه، سيم کارت آندسته از متقاضيان واجد شرايطى را که نام خانوادگى آنان با يکى از حروف ” ط ” ، ” ض ” ، ” الف ” ، ” ذ ” و يا ” ن ” آغاز مى شود، عرضه مى کنند.

اولويت واگذارى سيم کارت تاليا بر مبناى حرف اول نام خانوادگى متقاضى و منطقه شهردارى ذکر شده توسط وى در فرم ثبت نام پستى است و ثبت نام کنندگان واجد شرايط براى دريافت هرگونه اطلاعات مى توانند به ايستگاههاى عرضه سيم کارت تاليا و يا پايگاه اينترنتى تاليا به آدرس www.taliya.ir مراجعه و يا با شماره تلفن چهار رقمى ۸۱۷۳ تماس بگيرند.
واجدين شرايط براى دريافت سيم کارت بايد شخصا با همراه داشتن اصل و رونوشت شناسنامه ، کارت ملى عکسدار و يا گذرنامه معتبر ، اصل فيش ثبت نام پستى و فيش بانکى ۴۵۲ هزار ريالى صرفا به استگاه مربوط به منطقه خود مراجعه کنند.

سيم کارتهاى اعتبارى در تمامى روزهاى عادى و تعطيل هفته از ساعت ۸:۳۰ در ايستگاههاى تاليا عرضه مى شود و عدم مراجعه شخص ثبت نام کننده در مهلت مقرر به منزله انصراف وى از دريافت سيم کارت تلقى مى شود.

بر همين اساس در نهمين هفته از واگذارى سيم کارتهاى تاليا ، ايستگاه جديد شرق 3 واقع در خيابان پيروزى بعد از تالار پذيرايى نهاجا ، سيم کارت آندسته از متقاضيان واجد شرايطى را که نام خانوادگى آنان با يکى از حروف ” ط ” و يا ” ض ” شروع مى شود و منطقه ۱۳ شهردارى را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند ، واگذار مى کند.
اين ايستگاه همچنين سيم کارت متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با يکى از حروف ” الف ” و يا ” ذ ” شروع مى شود و يکى از مناطق ۱۲ يا ۲۰ شهردارى را اعلام کرده بودند را نيز عرضه مى کند.

ايستگاه شرق ۲ تاليا واقع در خيابان شهيد آيت نرسيده به خيابان دماوند هم سيم کارت متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با يکى از حروف ” الف ” يا ” ذ ” آغاز مى شود و يکى از مناطق ۱۴ يا ۱۵ شهردارى تهران را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند ، واگذار مى کند.
ايستگاه شرق يک تاليا واقع در خيابان صاحب الزمان تقاطع خيابانهاى سراج – دلاوران هم سيم کارت واجدين شرايطى را که نام خانوادگى آنان با حرف ” ذ ” آغاز مى شود و يکى از مناطق ۴ ، ۷ ، ۸ و يا ۱۳ شهردارى تهران را به عنوان منطقه خود اعلام کرده بودند ، ارائه خواهد کرد.

همچنين اين ايستگاه سيم کارت متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با حرف ” الف ” شروع مى شود و يکى از مناطق ۷ يا ۸ شهردارى تهران را در فرم ثبت نام پستى خود اعلام کرده بودند را نيز عرضه مى کند.

بر اين اساس ايستگاه شمال يک، واقع در خيابان پاسداران تقاطع اقدسيه، سيم کارت متقاضيانى که نام خانوادگى آنان با حرف ” الف ” آغاز مى شود و منطقه ۶ شهردارى تهران را در فرم ثبت نام پستى خود اعلام کرده بودند، همچنين متقاضيانى که نام خانوادگى آنان با حرف ” ذ ” آغاز مى شود ويكى از مناطق ۶ ،۱ و ۳ شهردارى تهران را در فرم ثبت نام پستى خود اعلام کرده بودند، توزيع خواهد کرد.

ايستگاه غرب يک تاليا واقع در مجتمع ميلاد نور در شهرک قدس هم اين هفته تنها سيم کارت متقاضيانى که نام خانوادگى آنان با حرف ” الف ” آغاز مى شود و منطقه ۵ شهردارى را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند ، عرضه مى کند.

ايستگاه غرب دو تاليا واقع دربزرگراه اشرفى اصفهانى، پايين تر از بزرگراه شهيد همت، مرکز تيراژه هم اين هفته سيم کارت متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با حرف ” ذ ” آغاز مى شود ويكى از مناطق ۲،۵،۲۱ و ۲۲ را به عنوان منطقه شهردارى خود اعلام کرده اند و همچنين افرادى كه نام خانوادگى آنها با حرف”ن” آغاز شده و يكى از مناطق ۲۱ و يا ۲۲ را در فرم پستى خود اعلام كرده بودند، ارائه خواهد کرد.

ايستگاه جنوب يک تاليا واقع در خيابان شهيدرجايى سه راه على آباد نيز اين هفته سيم کارت متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با حرف ” الف ” يا ” ذ ” آغاز مى شود و يکى از مناطق ۱۶،۱۷،۱۸ و يا 19 شهردارى را اعلام کرده بودند، واگذار مى کند.

ايستگاه مرکز يک واقع در خيابان جمهورى اسلامى نرسيده به پل حافظ هم سيم کارت متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با حرف ” الف ” آغاز و منطقه ۹ را اعلام کرده بودند و نيز آندسته از متقاضيانى را که يکى از مناطق ۹، ۱۰ و يا ۱۱ شهردارى تهران را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده و نام خانوادگى آنان با حرف ” ذ ” آغاز مى شود و همچنين متقاضيانى كه نام خانوادگى آنها با حرف”ن” آغاز شده و منطقه شهردارى ۱۰ را به عنوان منطقه خود اعلام كرده بودند، واگذار مى کند.

شبکه مستقل تلفن همراه تاليا که تا پايان واگذارى سيم کارت ثبت نام کنندگان تهرانى تا پايان شهريور ماه ، محدود به شهر تهران است ، تا پايان سالجارى در تمامى مراکز استانها و راههاى اصلى کشور توسعه يافته و خدمات مورد نياز متقاضيان اين وسيله ارتباطى را تامين خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا