تکنولوژی

هكر مايكروسافت مى‌گويد شايسته دريافت پيشنهاد كار از اين شركت است

ایرنا – هكر سايت مايكروسافت در انگليس كه هفته گذشته به آن نفوذ كرد و پيغام حمايت از همكارش ‪ Rafa‬را در آن گذاشت، به مجله ‪ Inquirer‬نامه‌اى نوشته و پيشنهاد كرده است كه شركت مايكروسافت بايد هر دو را استخدام كند.

به نوشته مجله ‪ ، Inquirer‬اين هكر كه با نام ‪ Apocalypse‬فعاليت مى‌كند، گفته است كه تنها مى‌خواسته به مايكروسافت نشان دهد كه تمام سرويس‌دهنده‌ها و تمام شركت‌ها آسيب‌پذير مى‌باشند.

وى گفته است، هر كسى كه نوآورى ارائه مى‌دهد بايد بداند كسانى هستند كه از او جلوتر مى‌باشند.

اين هكر همچنين گفته‌است، در صورتى كه ‪ Xbox-۳۶۰‬محصول جديد مايكروسافت، را به همراه بازى‌هاى كافى در اختيار مى‌داشت به اين حمله دست نمى‌زد ! وى گفته است: “به خاطر داشته باشيد كه من هچ چيز را تخريب يا حذف نكردم و تنها يك پيغام ارسال كردم و از دوستم رافا حمايت نمودم.

آنها دوست مرا به كارهايى كه نكرده است متهم كرده‌اند و براى همين است كه من به سيستم‌هاى آنها نفوذ مى‌كنم.”
‪ Apocalypse‬در پايان نامه خود آورده است ، در صورتى كه مايكروسافت شغل مناسبى به وى و دوستش (رافا) بدهد، به اين شركت اطمينان خواهد داد كه هرگز چنين اتفاقاتى براى سيستم‌هايشان رخ نخواهد داد.

شركت مايكروسافت چند روز پيش اعلام كرد كه پايگاه اين شركت در روز ششم ژوييه (‪ ۱۵‬تير) امسال، توسط يك هكر كه با نام ‪ Apocalypse‬فعاليت مى‌كند مورد حمله قرار گرفته و تغييراتى در صفحه آن داده شده است.

بنا بر اطلاعات موجود، ‪ Apocalypse‬به هنگام هك اين سايت، يك عكس بر روى اين پايگاه قرار داده‌بود كه بر روى آن نوشته شده بود: “رافا را آزاد كنيد، هك كردن جرم نيست”.

رافا يك متهم به هك ونزوئلايى است كه نام اصلى وى “رافائل نونزآپونته” است و حدود ‪ ۳‬ماه پيش در فلوريدا دستگير شد.

پليس عقيده دارد كه رافائل نونز عضوى از گروه هكرهاى “دنياى جهنمى” است.

هكرى كه پايگاه مايكروسافت را هك كرده است پس از دستگيرى وى مكررا سازمان‌ها و ادارات دولتى آمريكا را مورد حمله قرار داده، و همواره پيام پشتيبانى از رافائل را بر روى پايگاه‌ها قرار داده است.

پاياه اينترنتى مايكروسافت در انگليس از ‪ IIS 5.0‬بر روى سيستم عامل ‪Win‬ ‪ dows 2000‬استفاده مى‌كند و مشخص نيست كه چگونه يك هكر موفق شده است از تمام حفاظهاى امنيتى اين پايگاه عبور نمايد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا