تکنولوژی

ضبط كننده DVD/VCR سامسونگ عرضه شد

آی تی ایران – بعد از عرصه نسل دوم ضبط كنندگان DVD شركت سامسونگ الكترونيكس عرضه دستگاه تركيبى خود يعني320 DVD-VR را كه قادر به ضبط ويدئو در فرمت‌هاى مختلف و سازگار با دستگاه‌هاى DVD/VCR مى‌باشد را آغاز نمود.

اين دستگاه جديد تركيبى استفاده‌كنندگان را قادر مى‌سازد تا برنامه‌هاى مورد علاقه خود را به چهار روش DVD-RAM, DVD-RW, DVD-R, VHS ضبط كنند. گذشته از توانايى ضبط به چهار روش مختلف اين دستگاه قادر به قسمت بندى و مجزا‌سازى برنامه‌هاى ضبط شده نيز است.

اين بدان معنى است كه وقتى استفاده‌كنندگان اقدام به ضبط برنامه‌هاى تلويزيونى و يا و يا ضبط كليپ از دوربين‌هاى فيلمبردارى مى‌كنند، اين دستگاه به طور خودكار اقدام ه قسمت بندى برنامه‌هاى ضبط شده مى‌كند به طورى كه استفاده كننده مجبور نيست براى پيدا كردن يك قسمت به خصوص از برنامه‌هاى ضبط شده در تمام DVD به جست‌وجو بپردازد.

انتقال تصاوير از دوربين به اين دستگاه نيز بسيار ساده است. اين دستگاه داراى يك ورودى تلويزيون در قسمت جلوى آن است كه به استفاده كننده اجازه مى‌دهد تا فيلم‌هاى مورد علاقه خود را به راحتى از دوربين به اين دستگاه منتقل كند.شركت سامسونگ قصد دارد به زودى مدل جديدتر اين دستگاه يعني523 DVD-VR را كه سازگار با دستگاه‌هاى HDTV نيز است را به بازار عرضه نمايد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا