تکنولوژی

برپايى نخستين نمايشگاه بين‌المللى الكترونيك كامپيوتر، تجارت الكترونيكى‌ مازندران

دنياى اقتصاد- 5 تا 9مردادماه امسال در مازندران- شهر سارى- توسط انجمن SPC و با همكارى سازمان بازرگانى استان مازندران برگزار مى‌‌شود.

كاظميان، مدير اجرايى اين نمايشگاه، با اعلام اين خبر افزود: با توجه به بستهاى اقتصادى ايجاد شده در مازندران و روند رو به پيشرفت صنعت الكترونيك و IT در مازندران، لزوم برگزارى يك نمايشگاه بين‌المللى در منطقه شمال كشور ضرورى به نظر مى‌رسيد كه برپايى اين نمايشگاه با هدف فوق صورت مى‌پذيرد.

وى با اشاره به اينكه در اين نمايشگاه شركت‌هاى توليدكننده فعال در زمينه‌هاى الكترونيك و كامپيوتر، جديدترين محصولات و خدمات خود را ارائه مى‌كنند، تصريح كرد: در اين نمايشگاه تمامى متخصصان، فروشندگان، فعالان در اين زمينه، مسوولان سازمان‌هاى دولتى در سه استان مازندران، گيلان و گلستان حضور پررنگى خواهند داشت كه اين امر فرصت مناسبى براى بازارياى داخلى و خارجى بوده و اين نمايشگاه، اولين نمايشگاهى است كه در اين سطح و اين وسعت تبليغات در منطقه شمال برگزار خواهد شد. كاظميان گفت: تجارت الكترونيكى (E- commercc) ، دولت الكترونيكى (E- Govornment) ، آموزش الكترونيكى (E- learning) ، مديريت اطلاعات در سازمان‌ها، فناورى اطلاعات و برنامه‌ريزى سازمانى و نيز امنيت در فناورى اطلاعات و ارتباطات از عمده‌ محورهاى است.

وى يادآور شد: با توجه به گفت‌وگوهاى انجام شده به منظور سهولت بازاريابى و صادرات محصولات شركت‌هايى كه در نمايشگاه حضور دارند، كليه توليدكنندگان كالاها و خدمات مربوط، مى‌توانند محصولات و خدمات خود را از طريق درياى خزر به كشورهاى مشترك‌المنافع حوزه درياى خزر صادر كنند.

مدير اجرايى اولين نمايشگاه بين‌المللى الكترونيك، كامپيوتر، تجارت الكترونيكى و فناورى اطلاعات و ارتباطات، اظهار داشت: فرهنگ‌سازى در زمينه تجارت الكترونيك و آموزش الكترونيكى در اين عرصه و نيز پيشنهاد به سازمان‌هاى دولتى براى تغيير ساختار و نزديك كردن ساختار آن به ساختار الكترونيكى، توجه به نخبگان اين علم در كشور، ايجاد توجه مديران ارشد كشور به اين صنعت و پيشرفت آن، ارائه دستاوردهاى دولت در اين زمينه، همچنين بسترسازى براى پيشرفت اين صنعت در كشور و در نهايت نزديك ساختن سه بخش فعال كشور در اين زمينه شامل دانشگاه، دولت و بخش خصوصى، از جمله آرمان‌هايى است كه توسط برگزاركنندگان اين نمايشگاه دنبال مى‌شود.

علاقه‌مندان به كسب اطلاعات بيشتر مى‌توانند، به پايگاه اينترنتى اين نمايشگاه به نشانى www.spcfair.com مراجعه كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا