تکنولوژی

نرم افزار کنترل صورت حساب مشتريان تلفن همراه طراحی شد

ایسنا – دبير انجمن صنفى دفاتر خدمات ارتباطى كشور گفت: انجمن صنى دفاتر خدمات ارتباطى كشور به منظور ساماندهى و كنترل هر چه دقيق‌تر صورتحساب مشتريان و ارائه‌ى خدمات بهينه‌ به آنان، نرم‌افزار «دفتريار» ويژه‌ى خدمات دفاتر ارتباطى را طراحى كرده و در سطح دفاتر عضو به اجرا درآورده است.

“زهيرطيب“ در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزارى دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به قابليت‌هاى اين نرم‌افزار از جمله بانك مقررات تلفن همراه و دامنه‌هاى واگذارى،‌ گفت: اين نرم‌افزار از طريق شبكه‌ى اينترنت بارگذارى (دانلوود) شده و با كسب مجوز از اين انجمن راه‌اندازى مى‌شود.

وى، صدور صورتحساب تلفن همراه دوره‌هاى گذشته، ذخيره و گزارش عمليات كسر هزينه‌ى درجه‌ى كد دفتر و عنوان كاربر اقدام كننده و تشريح عمليات كسر هزينه در متن صورتحساب بدون امكان دخالت كاربر به صورت اتوماتيك را از ويژگى‌هاى اين نرم‌افزار عنوان كرد.

طيب، خاطرنشان كرد: اين نرم‌افزار، فناورى پيشرفته‌اى جهت رمز‌گذارى بانك اطلاعات است كه از حدود 4 ميليون انشعاف تلفن همراه برخوردار بوده و با توجه به مكانيزم طراحى و اجرا امكان هرگونه تخلف احتمالى را از كاربران سلب مى‌كند.

دبير انجمن صنفى دفاتر خدمات ارتباطى كشور ابراز داشت: اين نرم‌افزار در مرحله‌ى آزمايش و پايلوت به مدت 6 ماه در مراكز دولتى و تعدادى از داتر خدمات ارتباطى، آزمايش و مرحله‌ى تست خود را با موفقيت پشت سر گذاشت.

وى در پايان گفت: دفاتر خدمات ارتباطى و دفاتر عضو انجمن مى‌توانند از طريق نشانى www.ettehadie.com جزئيات بيشترى را در مورد اين نرم‌افزار دريافت و نرم‌افزار را جهت نصب بارگذارى كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا