تکنولوژی

مصوبه کاهش تعرفه هاى اينترنتى اصلاح مى شود

ITanalyze.ir – مصوبه کاهش تعرفه ارايه خدمات اينترنتى طى روزهاى آتى اصلاح مى شود.
بر اساس اين گزارش به دنبال بروز مشکلاتى در کاهش تعرفه ارايه خدمات اينترنتى و مشمول واقع نشدن بسيارى از ISP هاى شهرستانى يک مقام آگاه در شرکت ديتا از اصلاح مصوبه کاهش تعرفه ارايه خدمات اينترنتى طى روزهاى آتى خبر داد.

بر اساس مصوبه شرکت مخابرات ايران اين کاهش تعرفه مشمول ISP هايى مى شد که که از مخابرات خدماتى با پهناى باند بيش از دو مگابايت دريافت مى کردند که اين موضوع موجب بروز مشکلاتى براى ISP هاى شهرستانى شد چراکه بسيارى از اين ISP ها به علت حجم کار خود از پهناى باند کمترى بهره مى برند و به علت فقدان ICP در برخى از شهرستان ها ادامه فعاليت ISP هاى کوچک با مشکل مواجه شده و امکان استفاده از اين کاهش تعرفه ها براى اى ارايه دهندگان خدمات اينترنتى فراه نبود.

اين مقام آگاه همچنين افزود: ما بلافاصله پس از صدور مصوبه مذکور مشکل را پيش بينى کرده و مراتب را جهت اصلاح به مسوولان مربوطه گزارش کرديم و بنا بر اين شد تا مسوولان نسبت به اصلاح مصوبه کاهش 50 درصدى تعرفه دسترسى به خدمات اينترنتى اصلاح شود.

به گفته وى تغييرات مذکور به سرعت و طى روزهاى اخير به شرکت ها مخابرت استان ها ابلاغ خواهد شد تا مشکل ISP ها شهرستانى برطرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا