تکنولوژی

کارت ضد ويروس ايمن در سبيت عرضه شد

آی تی ایران – حضور در نمايشگاه هاى بين المللى فناورى اطلاعات مى تواند در ارزيابى و توانمندسازى شرکت هاى داخلى تاثير زيادى داشته باشد.

حميد رضا سعدى مدير نرم افزار شرکت مهندسى مهران رايانه در گفت وگو با آى تى ايران با بيان مطلب فوق افزود: حضور در اين نمايشگاه ها در واقع نوعى امتحان دادن است و هر شرکتى اگر بخواهد فعاليت هاى خود را گسترش دهد بايد در ميدان عرضه جهانى حضور يابد.

وى افزود: محدود ماندن در بازار محلى امکان رشد همه جانبه اعم از تنوع محصول و دستيابى به استاندارهاى مختلف را از شرکت ها مى گيرد.

سعدى حضور ايران در نمايشگاه سبيت و ساير نمايشگاه هاى خارج از کشور را مثبت ارزيابى کرد و گفت: خارجى ها گاه از توان نرم افزارى ايران اظهار شگفتى مى کنند حتى برخى از مردم عوام اروپايى و آمريکايى تاپيش از اين حضور فکر مى کردند در ايران کامپيوتر وجود ندارد .

وى اظهار اميدوارى کرد حداقل مانند مصر که پيشرو و سکاندار محصولات عربى است ما نيز بتوانيم در زمينه محصولات فارسى و شيعى به جهت دهنده بازار تبديل شويم .

شرکت مهندسى مهران رايانه امسال نخستين بار در سبيت شرکت کرده است.

سعدى عرضه توانايى شرکت در بازار جهانى ، ارزيابى از جايگاه واقعى خود در بازار حصولات امنيتى، فراهم کردن امکان تعامل بين المللى با شرکت هاى خارجى در زمينه ضد ويروس و ساير محصولات امنيتى را اهداف اين شرکت از حضور در سبيت اعلام کرد.

اين شرکت به مدت يازده سال است که در زمينه محصولات امنيتى فعاليت مى کند و طيف گسترده اى از محصولات ضد ويروس با شناسه ايمن و محصولات کنترلى با شناسه مهران را به بازار عرضه کرده است.

جديدترين محصول اين شرکت کارت ضد ويروس ايمن است که نخستين بار در نمايشگاه سبيت 2005 به نمايش در آمده است . حمل و نقل آسان نرم افزار ، استفاده از آخرين نسخه ضد ويروس با به روز رسانى مستمر توسط تيم تحقيقاتى و هزينه پرداختى اندک در مقابل ر بار مصرف به جاى پرداخت هزينه کل خريد نرم افزار و اشتراک سالانه از جمله مزاياى اين محصول به شمار مى رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا