تکنولوژی

پليس واشنگتن دوربين هاى ثبت سرعت را افزايش مى دهد

آی تی ایران – سال گذشته پليس اين شهر با استفاده از اين گونه دوربين ها بيش از 400 هزار موتور سوار را که با سرعت غير مجاز حرکت مى کردند را جريمه کرد.

به گزارش موسسه تحقيقات و توسعه ناجا(ئى پليس) به نقل از واشنگتن پست ، با اين کار سال گذشته در آمد پليس از محل جريمه ها به رقم بى سابقه 24 ميليون دلار رسيد.

اين دوربين ها در واقع بيش از آن که ايمنى رانندگى را افزايش دهند وسيله هايى هستند که پليس با استفاده از آن ها درآمدش را زياد مى کند .

در همين راستا و با توجيه اين که دوربين هاى ثبت سرعت رادارى مى توانند باعث کاهش ميزان تخلفات شوند ، پليس واشنگتن قصد دارد 4 مرکز ديگر را در نقاط کليدى شهر به اين دوربين ها مجهز کند و سپس همه آنها را با اينترنت به يکديگر متصل سازد.

کنسول واشنگتن همچنين قصد دارد با تصويب قوانينى هر چه بيشتر کنترل ترافيک را اتوماتيک کند و نحوه استفاده از چراغ هاى راهنما از ابتداى ماه جولاى نيز تغيير مى يابد.

هم اکنون سيستم بهم پيوسته دوربين هاى رادارى اين شهر توسط يک شرکت خصوصى به ثبت وقايع اتفاق افتاده مى پردازند و سپس تمام مدارک در دست پليس قرار مى گيرند و آنها هستند که تصميم مى گيرند آيا برگه جريمه بنويسند يا خير که اين عدد مى تواند بين 30 تا 200 دلار باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا