تکنولوژی

خودآموز گام به گام ICDL طراحی شد

‌آی تی ایران – مدير گروه فرخنده رايانه ( اينفوتک ) با بيان اين مطلب گفت : با توجه به اينکه در حال حاضر با پيشرفت و توسعه ارتباطات وفناورى اطلاعات و رسانه هاى ديجيتال که از پارامترهاى مهم آن ميباشد، مشکلات ناشى از حضور فيزيکى در کلاس هاى درس از جمله رفت و آمدهاى اضافى، هزينه ها و کاهش ترافيک درون شهرى از ديگر مزيت هاى اين فناورى ميباشد.

مهندس حسين حسينى با اشاره به نقش مهم IT بعنوان صنعت مادر صنايع افزود: در حال حاضر هنوز بسيارى از مردم اطلاعات کافى در زمينه فناورى اطلاعات نداشته و حتى تعريف آنرا نيز نميدانند. مدير عامل موسسه فرهنگى هنرى فرخنده رايانه در ادامه به نقش نرم افزارهاى چندرسانه اى اشاره کرد و اظهار داشت : معتقدم با توليد و رشد نرم افزارهاى چندرسانه اى مشکلات بسيارى از سازمانها و موسسات دولتى که با محدوديت زمانى در امر آموزش کارمندان مواجهند برطرف خواهد شد.

حسينى تاکيدکرد به همين منظور گروه فرخنده رايانه براى نخستين بار در ايران خودآموز گام به گام تصويرى شامل 7 جلد کتاب 8 سى دى مالتى مديا متشکل از 7 سى دى آموزش و يک سى دى آزمون براى دوره هاى ICDL طراحى نموده است که امروزه فراگيرى اين دوره ها بعنوان تکليفى جدى براى سازمانهاى دولتى در مدت زمان معين مطرح ميباشد.

وى با اشاره به نقش موثر دولت در جهت توسعه IT در کشور تصريح کرد : حمايت معنوى دولت از تمامى مراکزى که در جهت توسعه فرهگ وآموزش IT مشغولند بسيار موثر بوده و در اين راستا از هرگونه تبعيض بايد پرهيز کرد.

مهندس حسينى در ادامه اظهار داشت : تربيت نيروى انسانى متخصص بصورت تئورى و عملى به گونه اى است که دانشجويان پس از اتمام دوره ها به راحتى بتوانند حضور پررنگى در بازار کار داشته باشند، از شاخص هاى مهم در امر آموزش بوده که بايد بيشتر به آن پرداخته شود. وى در پايان يادآور شد : مهمترين مسئله در امر آموزش، کيفيت است که اميدوارم با حمايت دولت ، رقابت سالم ولازم بين مراکز آموزشى ايجاد شده و کيفيت به دنبال آن بالا رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا