تکنولوژی

نخستين جشنواره الکترونيکى دفاع مقدس برگزار مى شود

آی تی ایران – نخستين جشنواره الکترونيکى دفاع مقدس با همکاری مرکز فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سپاه پاسدران به مدت 20 روز از 10 تا 30 آذر ماه سال جارى در سايت جماسه آغاز به کار کرد .

دبير نخستين جشنواره الکترونيکى دفاع مقدس هدف از برگزارى اين جشنوراره را ترويج و نشر فرهنگ ايثار و مقاومت، آشنايى نسل جوان و نوجوان با پييشينه تاريخى کشور خود به ويژه در دوران انقلاب اسلامى و مقطع 8 سال جنگ تحميلى و جذب و شناسايى توانايى ها و تخصص هاى فرهنگى- هنرى متناسب با فناورى نوين رايانه اى ذکر کرد.

بر اساس این گزارش “ابوالقاسم حبيبى” در جمع خبرنگاران افزود: بهره گيرى از استعدادهاى درخشان جوان امروز در عرصه فرهنگ و دفاع مقدس، گسترش و ارايه فرهنگ استفاده صحيح از اينترنت و آشنايى بيشتر با پايگاه اطلاع رسانى فرهنگ دفاع مقدس از ديگر اهداف برگزارى اين جشنواره است.
وى اظهار داشت: اين جشنواره در سه گروه جوانان 18 تا 25 سال، بزرگسالان 25 سال به بالا و گروه موسسات و مراکز فرهنگى در دو سطح حرفه اى و غير حرفه اى برگزار خواهد شد.

حبيبى ادامه داد: افرادى که تمايل به شرکت در اين جشنواره دارند مى توانند با مراجعه به سايت www.hemaseh.com آثار خود را ارسال کنند و يا به صندوق پستى 5115-15875 ارسال و يا با شماره تلفن هاى 8899823- 8902239- 8905704 تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا