تکنولوژی

سخنگوی دولت: نيازمند اپراتور دوم تلفن همراه هستيم ، مردم را محروم نکنيد

ایسنا – سخنگوی دولت در يک مصاحبه مطبوعاتی در پاسخ به سالی در مورد اپراتور دوم تلفن همراه و صحبت های اخير پيش آمده درباره آن گفت: ما براى بهبود كيفيت و گسترش شبكه‌ى تلفن همراه نيازمند اپراتور دوم هستيم، مردم را محروم نكنيد.

مرتبط:
* دبير سنديكاي صنعت مخابرات :با مراجعه به سايت ترك‌سل سهام متعلق به اتباع رژيم صهيونيستي مشخص مي‌شود (ایسنا)
* جزئيات تازه‌اي از روند انتخاب اپراتور دوم تلفن همراه و مغايرتهاي قانوني آن(فارس)
* شركت‌هاي اقتصادي تركيه به ابراز فشار امنيتي عليه ايران تبديل شده‌اند(فارس)

در این جلسه خبرنگارى در خصوص اظهارات يكى از نمايندگان مجلس درباره‌ى عدم هماهنگى دولت با مجلس براى واگذارى اپراتور دوم تلفن همراه به يك شركت تركيه‌اى و همچنين فرودگاه امام (ره) اظهار داشت كه رمضان‌زاده گفت: نمى‌دانيم اظهار تأسف كنيم از كم‌اطلاعى برخى از دوستان از روند امور يا اينكه اظهار نگرانى كنيم از اينكه مى‌دانند و چنين مى‌گويند. برگزارى مناقصات و مزايده‌ها در تمام اركان نظام داراى شرايط و ويژگى‌هايى است.

مناقصه‌ى تركسل كه يك مناقصه بين‌المللى براى اپراتور دوم تلفن همراه بود بيش از يكسال و نيم طول كشيده و تمام شرايط قانونى و ضوابط اقتصادى در آن لحاظ شده است؛ اگر كسانى فكر مى‌كنند پروژه‌هايى به اين مهمى ظرف يك هفته انجام مى‌شود تنها مى‌توانم بگويم كه مى‌خواستند سر به سر ما بگذارند.

رمضان‌زاده توضيح داد: روابط ما با تركيه جزو بخشى از سياستهاى نظام جمهورى اسلامى مبنى بر گسترش و تقويت روابط سياسى، اقتصادى و فرهنگى با كشورهاى همسايه و كشورهاى مسلمان است كه مورد تصويب مقام معظم رهبرى هم رسيده است.

وى گفت: تعجب مى‌كنم، از زمانى كه دولتى در تركيه روى كار آمده كه گرايشهاى اسلامى بيشترى دارد و محدوديت‌هاى بيشترى را در روابط با اسرائيل بهوجود آورده در داخل كشور ما مخالفانى پيدا كرده است. واقعا نمى‌دانم مسأله از كجا نشأت مى‌گيرد و بايد چگونه راجع به آن قضاوت كرد اما اين پروژه، پروژه‌اى است كه تمام مراحل قانونى را طى كرده و در مورد وابستگى يا عدم وابستگى شركتها به صهيونيست‌ها از نظر دولت، دستگاه صاحب صلاحيت وزارت اطلاعات است كه در اين زمينه اظهارنظر كرده كه وابستگى به رژيم صهيونيستى را تأييد نمى‌كند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا