تکنولوژی

اجلاس تونس 2005 فرصتى طلايى براى ايرانى‌هاست

ایسنا – ارتباطى دانشگاه پردو، معتقد است: اجلاس جهانى جامعه‌ى اطلاعاتى تونس 2005 فرصت طلايى براى دانش پژوهان، دانشجويان، مهندسان و روزنامه‌نگاران ايرانى است تا با جديدترين پيشرفت‌ها و تئورى‌ها در زمينه‌هاى ارتباطى آشنا شوند.

”پرفسور يحيى كمالى‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس جامعه‌ى اطلاعاتى خبرگزارى دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: همچنين اجلاس تونس فرصت بسيار خوبى براى محققان ايرانى است تا تحقيقات و يافته‌هاى جديد خود را براى ساير كشورها مطرح كنند.

عضو هيات علمى دانشگاه پردو در خصوص تحق جامعه‌ى اطلاعاتى در كشورهاى توسعه يافته، گفت: در حال حاضر تحقق و تجلى جامعه‌ى اطلاعاتى به مفهوم كامل خود در كشورهاى توسعه يافته عملى شده است و علت اين امر نيز اين است كه كشورهاى توسعه يافته در حال گذار از عصر اطلاعاتى هستند و در حال حاضر تكنولوژى‌هاى ارتباطى و توانايى‌هاى خود را گسترش مى‌دهند.

سردبير مجله‌ى global media افزود: كشورهاى توسعه يافته در حال سرمايه‌گذارى بر روى تحقيقات بر روى توسعه‌ى محصولات جديد و يافتن راه‌هاى استفاده‌ى جديد براى محصولات جديد است. همچنين آموزش رقابت آزاد، سرمايه گذارى در تحقيقات و تجارت و بازرگانى از فاكتورهاى اصلى توسعه‌ى ارتباطات اقتصاد و جامعه‌ى اطلاعاتى است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا