تکنولوژی

حضور تشکلهاى غير دولتى در اجلاس جهانى”جوانان، صلح و فناورى اطلاعات “

نام نویسنده: حامد شفيعى

خبرگزارى سينا – اجلاس جهانى “جوانان،صلح و فناورى اطلاعات” اکتبر 2003 ميلادى در لايروبى کشور کنيا به مدت 5 روز برگزار مى شود .

“محمودحاجيلى”دبير انجمن غير دولتى فناورى ارتباطات و اطلاعات جوانان درگفتگو با خبرنگار سينا گفت : هدف از برگزارى اين اجلاس بحث و تبادل نظر براى مقابله با پديده ى تروريسم و پيوند تشکلهاى غير دولتى فعال ر حوزه فن آورى اطلاعات در جهان مى باشد .

وى افزود : اين اجلاس با توجه به پديده ى تروريسم و ايجاد يک صلح جهانى با استفاده از فن اورى اطلاعات در حالى برگزارخواهد شد که مى تواند فرصت خوبى براى کشور ايران باشد تا از مظلوم بودن ايران در برابر پديده ى تروريسم دفاع کند .

وى يادآور شد: حاميان و برگزار کنندگان اين اجلاس سازمان ملل متحد و تشکل هاى غير دولتى جوانان فعال در حوزه صلح و فن اورى اطلاعات در جهان مى باشند که از ايران تشکل غير دولتى ict جوانان به عنوان نماينده در اين اجلاس شرکت مى کند .

وى همچنين از حمايتهاى سازمان ملى جوانان و رياست جمهورى براى برقرارى ارتباط با اين اجلاس قدردانى و اظهار اميدوارى کرد که پس از به پايان رسيدن اين اجلاس بتوانيم الگوهاى صحيح از صلح و فن اورى اطلاعات را در کشور ارايه دهيم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا