تکنولوژی

پايگاه اطلاع رسانى آريانا پارس راه اندازى شد

بخش خبر ITiran – پايگاه اطلاع رسانى آرياناپارس WWW.ARYANAPARS.COM براى كمك به رونق بيشتر مبادلات اقتصادى بين تجار و توليد كنندگان افغانى و ايرانى راه اندازى شده است و هدف آن حذف بسيارى از واسطه ها و هزينه ها است اين پايگاه حاوى اخبار ، قوانين و مقررات تجارى ، تحليلهاى اقتصادى در مورد بازارهاى دو كور بوده و امكانات مذاكره مستقيم ، سهل و مفيد بين تجار و توليد كنندگان را فراهم مى نمايد .
ارائه فرصتهاى تجارى و آسان نمودن زمينه هاى اجرائى و پائين آوردن ضريب ريسك سرمايه گذاريها از ديگر اهداف ما است.

1- ارائه اطلاعات دقيق از آداب ، رسوم ، عادات ، فرهنگ مصرف ، درآمد سرانه ، نيازمنديهاى علمى، تخصصى و اجتماعى مردم دو كشور.
2- اطلاع رسانى بموقع و سريع از ظرفيتهاى بازار جهت حذف هزينه هاى مسافرت تجار افغانى و ايرانى خواهد شد. سعى خواهيم كرد اطلاعات عمومى فرد فرد تجار را جمع آورى و در اختيار همگان قرار دهيم تا از تكرار تجربيات جلوگيرى شود و در نتيجه راندمان و بهه ورى عمومى كليه اعضا بالا رفته و درصد موفقيتهاى آنان را افزايش دهد.
3- يكى از راههاى موثر جلوگيرى از بحرانهاى تجارى كسب اطلاعات بازار رقبا و غيره است كه لازمه آن جمع آورى اطلاعات جامع مى باشد كه سايت به آنها خواهد پرداخت و سعى خواهد نمود آخرين خبرها از ظرفيتهاى خالى و پر بازارهاى مقصد را به اطلاع برساند .
4- ارائه كاملترين و جديدترين قوانين و مقررات و بخشنامه هاى بازرگانى صادره اى كه از سوى مراجع مختلف قانونى دو كشور صادر مى شود .
5- فراهم نمودن زمينه تبادل اطلاعات و ديدار كارشناسان و يا اخذ نظرات متخصصان تجارى و صنعتى به منظور بحث و بررسى پيرامون مسايل تخصى فى مابين.
6- منعكس كردن مشكلات اجرائى تجار افغانى و ايرانى و انتقادات آنان جهت تسهيل در رفع مشكلات توسط دوائر ذى ربط و شفاف سازى هر چه بيشتر فضاى حاكم بر صادرات كالاهاى ايرانى و يا به عبارتى صداى رساى مشتريان خواهيم بود تا مديران به اطلاعات حقيقى ، روشن و سالمى كه احتمالاٌ به گوش آنها نمى رسد دست پيدا كنند.
7- اخذ و ارائه نظرات اتاق تجارت و صنايع افغانستان و همچنين كارشناسان مربوطه در خصوص ايرادات و اشكالات وارده به كالاهاى ايرانى و مشخص كردن اولويتها و اعلام نقايصى كه در اين مورد وجود دارد.

ساير اهداف سايت :
1- ايجاد فرآيند يادگيرى و كسب تجربه و فرام نمودن امكانات لازم براى انجام فعاليتها و تلاشهاى خلاقانه.
2- تسهيل در كسب اطلاعات جهت كمك به مراجعه كنندگان جهت درخواست كالا از بهترين توليد كنندگان.
3- ارائه آخرين اخبار روز و ارائه تصوير كاملى از روزنامه هاى مطرح كابل و هرات و درج تحليلهاى اقتصادى و عملى مورد نياز و ارائه درخواستهاى مراكز دولتى همچنين منتخبى از اخبار مناقصه ها و مزايده ها.
4- ارائه كورس روزانه افغانى در برابر دلار آمريكا ، ريال ايران و كالدار پاكستان.
5- نشر حوادث و پيامدهاى ناگوار كه منجر به شكست و عدم موفقيت تجار شده است و همچنين پرداختن به نمونه هايى از شگردهايى كه براى گول زدن تار توسط افراد ناباب مورد استفاده قرار گرفته است جهت انذار،عبرت و توجه.
6- ايجاد و تهيه امكانات تجارت الكترونيكى از طريق سايت براى كليه تجار و توليد كنندگان و موارد فراوان ديگر كه براى بهره بردن از آنها خواهشمنديم از سايت ديدن فرمائيد.
موجب كمال تشكر و امتنان خواهد بود در صورتيكه آن مديريت محترم راه اندازى اين سايت را به كاربران خود اعلام نمايند و لينك آن را در قسمت پيوندهاى سايت خود قرار دهند . از مساعدت جنابعالى ممنون بوده و منتظر اوامر و دستورات شما هستيم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مشخصات و قیمت پاور بانک شیائومی ردمی PB200LZM با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت گفت:

    قیمت گوشی می 9 اکسپلورر شیائومی | Xiaomi Mi 9 Explorer
    اخبار و مقالات گوشی بلک شارک 2 شیائومی – Xiaomi Black Shark 2
    عکس های گوشی می میکس فولد شیائومی – Xiaomi Mi Mix Fold
    elmkavan.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا