تکنولوژی

وزير پست :خدمات پست بانك را با استفاده از ICT گسترش مى‌دهيم

ايسنا – سومين همايش سراسرى مديران پست بانك كشور از 22 تا 24 شهريور با پيام وزير پست، در اروميه برگزار مى‌شود.
به گزارش خبرنگار سرويس ارتباطات ايسنا، اين همايش سه روزه صبح امروز در محل آمفى تئاتر اداره‌ى مخابرات استان آذربايجان‌غربى و با حضور مدير كل پست بانك كشور، مدير كل پست بانك استان آذربايجان غربى، مدير كل مخابرات استان آذربايجان و مدير كل سياسى – امنيتى استاندارى آذربايجان غربى كار خود را آغاز كرد.
در نخستين روز اين هايش تحولات نظام بانكى كشور، پروژه‌ى اتوماسيون شامل گزارش عملكرد پيشرفت پروژه IT و برنامه‌هاى آتى فناورى اطلاعات، طرح تكريم ارباب رجوع و مشترى مدارى جناب و فعاليت‌هاى معاونت طرح و برنامه پست بانك كشور مورد بررسى قرار خواهد گرفت.
در مراسم افتتاح اين همايش سه روزه پيام وزير پست و تلگراف و تلفن توسط عليزاده – مسوول روابط بين‌المللى پست بانك كشور – قرائت شد. در اين پيام آمده است: واقعيت‌هاى اقتصادى موجود حاكى از آن است كه منابع مالى به طور كامل و اصولى به سمت و سوى نيازها و خواست‌هاى جامعه رهنمون نشده است و مى‌توان اذعان كرد يكى از مهم‌ترين اهداف پست بانك، جذب سرمايه‌هاى سرگردان جامعه و هدايت آن به سوى ارائه‌ى خدمات خرده بانكدارى مى‌باشد.
دكتر معتمدى، در اين پيام مى‌افزايد: پست بانك ايران به دليل دسترسى آسمان به شبكه‌ى بزرگ ارتباطى و زير ساخت‌هاى وزارت پست تلگراف و تلفن و شركت‌هاى وابسته خواهد توانست خدمات خود را به اقصى نقاط كشور گسترش دهد و بدين منظور، افزايش 10 هزار نقطه‌ى تماس را در دستور كار خود قرار داده و آغاز كرده است.
در قسمت پايانى اين پيام آمده است: در تلاش هستيم تا با استفاده از فناورى اطلاعات و زير ساختها و امكانات مجموعه وزارت در زمينه‌هاى IT و ICT و بهره‌گيرى از ساير امكانات نرم‌افزارى و سخت‌ازارى مدرن، خدمات پولى و خرده بانكدارى را همراه با ساير بانك‌هاى كشور فراهم نمائيم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ترفندها و راهکارهای هوشمندانه برای چگونگی فارسی کردن maps که برای موفقیت لازم است گفت:

    راهکار ها و تکنیک های خلاقانه برای سئو عکس به همراه مثال های کاربردی
    راهکارهای وایده های نوین برای تولید محتوا برای خبرنامه
    بهترین و مناسب ترین روشها برای گوگل انالتیکس (آموزش قدم به قدم)

    معرفی ایده های خلاقانه برای اسلایدر در طراحی سایت – آپدیت شده جدید ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا